XXL Nutrition

Moeite met voedingsschema cut ..

Nas93

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
23
Lengte
1m78
Massa
63kg
Vetpercentage
6%
Hallo DBB'ers,

Ik ben bezig mijn voedingsschema voor de cut op te stellen, enkel heb ik daar enorm veel problemen mee .. Men zegt dat je 500 calorieën onder je onderhoud moet eten, maar dit lijkt me wel zeer weinig (wat bij mij dus zou neerkomen op een 2236 kcal's) ..

Iemand die me verder kan helpen?

Hetgene wat ik al heb kun je vinden in bijlage ..

Bijlagen

Hallo DBB'ers,

Ik ben bezig mijn voedingsschema voor de cut op te stellen, enkel heb ik daar enorm veel problemen mee .. Men zegt dat je 500 calorieën onder je onderhoud moet eten, maar dit lijkt me wel zeer weinig (wat bij mij dus zou neerkomen op een 2236 kcal's) ..

Iemand die me verder kan helpen?

Hetgene wat ik al heb kun je vinden in bijlage ..
Moet je niet doen,anders ga je spiermassa verliezen!!!
Gewoon eten dat je geen honger hebt,kh omlaag,eiwit omhoog,bcaa nemen
en op nuchtere maag max 30 min cardio,en dat is alles,maar waarom cut als je 7% bf hebt,ik snap het niet???

als ik je stats moet geloven zou ik nog even door gaan bulken.. anders hou je niks over.

Als je de stickies leest, zie je dat het beste is om op onderhoud te eten en het verschil te maken met cardio. maar daar moet je natuurlijk wel tijd voor hebben.

cutten met jou status waarom ? als jij dat bent zou ik mooi clean bulken ;)

True 2 that

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

en op nuchtere maag max 30 min cardio,en dat is alles,maar waarom cut als je 7% bf hebt,ik snap het niet???

man ,echt
bcaa nemen , wtf
cardio op nuchtere maag , wtf
bb jij wel ??
@ TS op 7 % bf staan , moet je gewoon vreten wat je tegen komt ( clean bulk )

• Topic Starter Topic Starter

Mijn stats heb ik nog niet aangepast op DBB. Ik zou m'n bf nog eens moeten meten maar denk dat het wel al ongeveer 10 - 11% bedraagt ..

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

als ik je stats moet geloven zou ik nog even door gaan bulken.. anders hou je niks over.

Als je de stickies leest, zie je dat het beste is om op onderhoud te eten en het verschil te maken met cardio. maar daar moet je natuurlijk wel tijd voor hebben.
Zoals ik hierboven al zei: Ik heb mijn stats nog niet aangepast op het forum, ik denk dat het al rond 10-11% zit ;)

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Ook hetzelfde als hierboven. Mijn stats kloppen niet meer (buiten mijn leeftijd, lengte, mijn gewicht en geslacht uiteraard!), mijn foto is van een week geleden genomen als je dit bedoeld :)

Ehhhhh...?? Troll.................??

True 2 that

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

man ,echt
bcaa nemen , wtf
cardio op nuchtere maag , wtf
bb jij wel ??
@ TS op 7 % bf staan , moet je gewoon vreten wat je tegen komt ( clean bulk )
Dat zeg ik ook, met 7% bf zou ik geen sec cardio meer doen, maar hij zegt dat hij niet meer 7% heeft.Ik had 22% bf met 107 kg,
Wat ik zei, bcaa cardio op nuchtere maag max 30 min, daarna goede ontbijt, en verder nog 6 keer eten, goed alles verdelen khs, goede vetten, en eiwitten.Binnen 6 maand was ik 92 kg met 12% zonder spier verlies, kon nog zwarder trainen ook nog, maar toen was ik gestopt, want
zomer was sc voorbij, maar dit zomer wil ik naar 8% met 89-90 kg, dus ik ben nu al me bezig ;)

Terug
Naar boven