Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar heb je ze staan?Ah, er zijn peper lovers aanwezig
M'n Spaanse lange rode () is vlot gekiemd, maar lijkt héél traag echte blaadjes aan te maken... Alsof ze een groeistop hebben. Heb daarnaast nog 4 andere pepers (Chinese 5 color, Buena mulata, japones en Thai compact) die onder dezelfde omstandigheden wel vlot groeien.
Is dit een moeilijk ras of zijn er speciale wensen die deze b*ch heeft?
Met vriendelijke groenten,
mat.

Grapjes over heteroseks.

Het is zoals verwacht volledig uit de hand aan het lopen. Zit nu aan een 30m2 met nog iets van 10m2 apart voor pompoenen en een stuk voor stokbonen.15m2 is een aardige moestuin, @mat .
Trek je al snel 9 kilo af.
Wist je dat naast het zaad van Thaise pepers ook het zaad van Thai pikant smaakt?
Er zijn al heel veel schunnige posts uit dit topic verwijderd.Waar is mijn post heen? @mat heeft graag schunnige opmerkingen!![]()

Die heeft liever courgettes en komkommers?
Maar zijn nog wel modMet andere woorden, sommige moderators zijn ondertussen minder populair dan toen ik het was.
![]()

Welke soort is het? Toevallig thunder mountain longhorn? Pepers zijn er in meerdere rassen. Sommige rassen, zoals Chinense en baccatums houden van wat warmere temperaturen (+-26-30 graden) en andere (annuum) doen t over t algemeen wat beter in koudere temperaturen.Alle soorten staan in p9-potjes voor het raam, in pure potgrond. Temperatuur gaat er nooit onder de 18° en hou de grond goed vochtig met plastic er overheen tot het zaad kiemt, daarna gaat de folie weg en vermijd ik echt natte voeten.
Loopt anders altijd vlot op die manier, al vaker pepers en paprika geteeld. Het zijn echt enkel die spanjolen die moeilijk doen![]()

Reported door mij. Was er echt over.Waar is mijn post heen? @mat heeft graag schunnige opmerkingen!![]()
Is dat die madame jeanette? Wens hem veel gelukWelke soort is het? Toevallig thunder mountain longhorn? Pepers zijn er in meerdere rassen. Sommige rassen, zoals Chinense en baccatums houden van wat warmere temperaturen (+-26-30 graden) en andere (annuum) doen t over t algemeen wat beter in koudere temperaturen.
Dit jaar heb ik de heetste peper ter wereld staan. Heb een weddenschap met een vriend die denkt m te kunnen eten voor 20 euro![]()

Rucola zaai ik echt dik en hou er plastic over. Staan nu een centimeter hoog.Mijn rucola wil niet opkomen en de stek van munt na 2 weken wortelen vandaag geplant maar hangt er nu heel triest bij...
Soms gaat het heel goed maar frustraties kunnen oplopen.

Lekker hoor.