Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder de pauzes eten ?
Of naar een iets chillere school gaan waar ge iets kunt uitsteken en ni direct op u vingers getikt word door die ****ing leerkrachten ...
Voor ge naar school gaat eten, pauze eten, middag eten, pauze eten, thuis eten, 1-2u darna eten, trainen, eten, voor je gaat slapen kwark.
Sommige denken dat ik niet let op mijn voeding of dat het niet voldoende of goed is , maar toch ...
In de sticky's staat ook , weet hoeveel en waneer je kan eten op een dag ..
Ik als student kan niet zo super veel eten op de dag omdat ik hele dag op school zit .. Andere studenten die dit herkennen ? of er iets op gevonden hebben ? Ik eet af en toe wel iets in de lessen door ( een boterham of 2 , maar leerkrachten mogen dit zeker niet zien ) ..
Groeten
Ik dénk noten.Geloof me of niet , ik eet elke dag 500 gram kwark voor het slapen![]()
Ondertussen eet ik nu 5 - 6 keer per dag toch zeker ..
Bij noten , wat verstaan jullie daar dan onder als ik weten mag ?
bedankt!

Gast meen je nou serieus dat je niks kunt eten op je studie? Ik heb vandaag ook 6 uur op de uni rondgehangen en toch gewoon 12 boterhammen met kipfilet en een shake naar binnen gewerkt. Het klinkt als een beetje een slechte smoes. Je snapt dat je niet voor het forum traint maar voor jezelf toch?
Khad vandaag 8u les , ( middelbaar hé ) en dit lukt niet 
Natuurlijk snap ik dat , ik train voor mezelf , om me lichaam wat op punt te zetten , om diverse redenen eigenlijk . Dit forum gebruik ik gewoon om af en toe wat vragen te stellen , en als back up om iets op te zoeken ivm eten / oefeningen , etc ..
Maar ja ik meen dat echt serieus ik kan nooit echt iets eten zonder dat het een leerkracht zietKhad vandaag 8u les , ( middelbaar hé ) en dit lukt niet
![]()
Ok je claimed nu serieus dat je 8 uur achter elkaar in een klaslokaal zit met leraren die jou verhinderen om te eten. Sorry maar dat klinkt gewoon super ongeloofwaardig.

Nene dat wou ik niet bedoelen haha , ik heb van 8u20 les to 10u en dan 10 minuten pauze en dan tot 12u50 les , dan om 13u50 weer beginnen tot 15u40 en 5 minuten pauze of 10 en dan tot 16u30 en dan gedaan ..
Snapje ? In de pauze is het haast onmogelijk om te eten , kheb soms nog werk voor school of wat in te halen , ik doe ook informaticabeheer en moet soms leerkrachten helpen met de computers of meewerken aan een project hier en daar ..
EDIT : in sommige lessen lukt het soms wel om af en toe wat binnen te proppen , met gevolg van dien als je moet antwoorden je met een probleempje zit![]()

Tsja nou als je het zo zegt zie ik het probleem. Wel lullig voor je want ik vrees dat je dan gedoemd bent om voor eeuwig een tiny weakling te blijven. Tsja..niks aan te doen.![]()
sowiesoHallo ,
Ik ben dus nieuw
Effe voorstellen
- 18 jaar
- van Brugge ( Vlaanderen , België)
- Speelde voetbal van mij 5 jaar tot 17 dan gestopt
- Nu net jaar abonnement genomen in Fitness
Doel is om wat bij te komen en spieren bij te kweken ..
Liefst een mooie borstvorming(!), abs(!) , schouders , rug , armen en benen
Over mijn eten heb ik niet veel te zeggen , ik eet veel groeten en fruit , dagelijks zelfs , want mijn ouders hebben een groenten - en fruitzaak. Maar ik eet ook koeken en snoep enzo ..
Bijvoorbeeld wat ik vandaag heb gegeten :
Ochtend : 3/4 boterhammen met confituur en 2 glazen melk
10 uur : frutella rol
13u : Aardappelen , witloof & een vleesburger
15u : wafel
19u : Verse soep met wit brood , 2 x 1 ei en wat kip
Reacties hierop al ?
Foto's =
Groeten
Ik woon dichtbij je
OT: meer eten gast!
ik zit ook in het middelbaar ( zelfs ook in brugge)
Om de 2uur heb je toch pauze? ik eet altijd in die pauze's..
van noten eet ik meestal : pinda's amandel of cashew noten
Vanwaar ben je dan ?
OT : Iemand een idee hoe je bij een six pack de 5e en 6e abs traint ? de onderste dus