XXL Nutrition

Mojca

Nene dat wou ik niet bedoelen haha , ik heb van 8u20 les to 10u en dan 10 minuten pauze en dan tot 12u50 les , dan om 13u50 weer beginnen tot 15u40 en 5 minuten pauze of 10 en dan tot 16u30 en dan gedaan ..
Snapje ? In de pauze is het haast onmogelijk om te eten , kheb soms nog werk voor school of wat in te halen , ik doe ook informaticabeheer en moet soms leerkrachten helpen met de computers of meewerken aan een project hier en daar ..
EDIT : in sommige lessen lukt het soms wel om af en toe wat binnen te proppen , met gevolg van dien als je moet antwoorden je met een probleempje zit :p
Je moet daar gewoon schijt aan hebben. In 't begin zal een leraar/leerlingen raar opkijken als je zit te eten in de les, maar daar wennen ze vast wel aan.

Aah oké bedankt

Wat ik net te weten kom is , dat mijn pa zijn neef Erwin Note noemt , voornamelijk europees bodybuilder geweeest , iemand die deze kent ? :p

Ja, tuurlijk ken ik Erwin Note, één van de beste Belgische bodybuilders ooit, zo niet de beste!

Hij heeft nog een tijd in mijn vorige fitness, de paramount in Brugge getraind.

Het zou handig zijn moest hij eens samen trainen met jou om wat tips te geven...

1zxfl4.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ja, tuurlijk ken ik Erwin Note, één van de beste Belgische bodybuilders ooit, zo niet de beste!

Hij heeft nog een tijd in mijn vorige fitness, de paramount in Brugge getraind.

Het zou handig zijn moest hij eens samen trainen met jou om wat tips te geven...

1zxfl4.jpg

Men ma heeft hem vorige keer gesproken en hij traint niet meer dusja ...

En nog een bijkomende vraag ..

Hoe komt het als ik borst train dat ik dit bijna niet voel in mijn borst , maar meer in mijn armen ? en soms aan men oksel (?)
Zelf bij BP dat ik ook niet zo voel ..?

Ik heb alle links gelezen van 4myself ..
Ik zei : Wanneer zou ik zichtbare resultaten zien , ik ga 4 keer in de week dusja en zal beginnen op me eten letten ... Ik heb nog maar net lid gemaakt , kga geen 300 euro betalen voor iets waar ik me niet zal voor in zetten hoor ...

OT :
vb van men eten vandaag
ochten : niks ( geen tijd)
tien uur : droge wafel
middag : hutsepot
4 uurtje : magere yoghurt
Avondeten : 5 boterhammen met krab / smeltkaas ..

Ik heb vandaag ook kwark weest gaan halen en pasta en rijst ..
Die kwark wanneer eet ik dat het best ..
En met pindakaas (??) wat bedoelen jullie daarmee , want hier in belgië kennen wij dat niet , voor zover ik weet :p

pindakaas koop je in de GB, colruyt of een der waar hoor. Zit wel veel vet in, dus misschien niet teveel per dag van gebruiken. Wel goeie vetten bijna allemaal :)

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

En nog een bijkomende vraag ..

Hoe komt het als ik borst train dat ik dit bijna niet voel in mijn borst , maar meer in mijn armen ? en soms aan men oksel (?)
Zelf bij BP dat ik ook niet zo voel ..?

Neem eerst een eerder makkelijke set voor triceps en ga dan meteen de bench press doen, zodat je borst al het werk bijna moet doen. Same bij lat pull down voor rug.

Man ga eens goed eten, en wit brood, sjees.. Niet doen!

Ondertussen ik eet al serieus goed .. Maar volgende als ik glutamine xplode neem , waar is dit goed voor ?
En na iedere training drink ik een proteine shake van maximize wat helpt dit ?

Iemand die nog weet hoe mijn start pics waren ? iemand die kan spreken van vooruitgang ?
Grtn

Die ene keer dat ik Brugge geweest ben was het dramatisch kwa voeding, dus zou best kunnen dat er nog eens geen pindakaas te krijgen is.

Terug
Naar boven