S
Saitek
Marvin 1 week geleden: even geen bestelling en dan nu deze bestelling eruit gooien 😂.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marvin 1 week geleden: even geen bestelling en dan nu deze bestelling eruit gooien 😂.
Ik vind die altijd zo tegenvallen..Ja de kersen smaak was zeker aanwezig maar niet te sterk, ben niet echt een fan een extreme kersensmaak dus vond dit lekker.
Haha, spreek mezelf zo enorm tegen altijdMarvin 1 week geleden: even geen bestelling en dan nu deze bestelling eruit gooien 😂.

Dure blikkies
Is deze nieuw hier of is enkel het design aangepast.![]()
Gisteren deze monster ultra black als pre workout gehad, best lekker. Komt in mijn top 5 terecht. Kwa design op nr 1! Als hij wat minder chemisch nasmaakje had gehad was hij in mijn top 3 beland. Ga hem dus zeker vaker drinken.
Doe ik! Bij way of health
Tja, hobby's kosten geld

Volgens mij is er überhaupt niks veranderd..Is deze nieuw hier of is enkel het design aangepast.
Hedde gij teveel geld of wa?Doe ik! Bij way of health
Tja, hobby's kosten geld
Volgens mij is er überhaupt niks veranderd..
Wel een financiële meevaller gehad gister. Kreeg toch nog bijna 500euro terug (had gerekend op 200) aan annuleringskosten van mijn vorige vakantie die ik vroegtijdig moest afbreken ivm code oranje en corona.
Ik drink nog niet zo heel lang monster dus zou het niet kunnen zeggen. Maar na een vlugge online zoektocht lijkt @Skatermarvin het bij het juiste eind te hebben.Is deze nieuw hier of is enkel het design aangepast.
Dat is nu echt een gave winkel hee? Jammer dat veel dingen prijzig zijn maar de keuze is echt enorm![]()
Vanmiddag deze monster assault geprobeerd. Blij verrast! Hou wel van die fruitige monster smaakjes merk ik. Deze komt voorlopig op plek 4 in mijn top 5. Wel jammer dat het geen ultra is... Tijdje terug gekocht bij die2bruder. Thanx @chrash voor de tip!
![]()
Vanmiddag deze monster assault geprobeerd. Blij verrast! Hou wel van die fruitige monster smaakjes merk ik. Deze komt voorlopig op plek 4 in mijn top 5. Wel jammer dat het geen ultra is... Tijdje terug gekocht bij die2bruder. Thanx @chrash voor de tip!

Haha, ik zat al op deze comment te wachten, maar wilde het graag combineren in 1 postEerst drinken dan pas aanvullen!
Ik zie je ratings tegemoet

3D energy cotton candy is goed gekeurd. 7.5/10Eerst drinken dan pas aanvullen!
Ik zie je ratings tegemoet
wat is op dit moment de goedkoopste webshop. mogen beste meerdere treetjes zijn.
de lokale supermarkt kost het nu 1.39 ipv 1.09