Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Cafeïne ‘detox’ is nooit verkeerd, even uit zombiemodus. Dan merk je het effect van cafeïne ook weer.

Leuk nieuwtje, Monster Fiesta komt naar Nederland en misschien nog een extra suikervrije variant. Wanneer nog onbekend

Reign gaat ook live in Nederland onder Monster. Ze zijn nog aan het kijken of ze 0,25cl toe gaan voegen aan die lijn.

Leuk nieuwtje, Monster Fiesta komt naar Nederland en misschien nog een extra suikervrije variant. Wanneer nog onbekend

Reign gaat ook live in Nederland onder Monster. Ze zijn nog aan het kijken of ze 0,25cl toe gaan voegen aan die lijn.
Jaaaaaaaa

Bron?

Ik vind die rode dus echt super :roflol:. Die koop ik regelmatig ter afwisseling. Nou moet ik zeggen dat ik die blikes Uggo ook echt heerlijk vind (vanwege de suiker koop ik die alleen nooit) dus naar mijn mening moet je ook gewoon niet luisteren.

D303E803-BC9B-4E33-AE91-55DA8B0AF82F.jpeg

3EEED4FD-4072-425D-A3D0-09DF63FEDC12.jpeg

Oke, deze is qua smaak echt perfect gelukt. Een zoete dronk van de watermeloen waar vervolgens het zure qua smaak echt tot zijn recht komt zonder dat het hinderlijk is. Maar wel een goede zuur met de perfecte lading koolzuur voor mij.

Het is geen smaak die ik regelmatig zou drinken, maar hij smaakt zoals de smaak verwacht: dikke 9/10! Als je twijfelt, neem deze zeker een keer mee.

Vandaag deze variant op. Zo zie je, smaken verschillen.

Ik vindt hem echt niet te drinken, smaak meloen is ver te zoeken, hij is gewoon heel zoet. De prik is minder dan een monster. Ook is dit een van die varianten waar ik enorm veel slijm van krijg in mn keel na 2 slokken al.. jammer had hoge verwachtingen van ghost. Hopelijk zijn de andere 2 varianten beter :(

Jammer dat je hem zo ervaart inderdaad! Koolzuur is inderdaad minder en het slijm herken ik mij in bij de Mango. Hopelijk smaakt deze beter voor je. Anders alle hoop op 3D

Monster Mule, ik vond ehm wel lekker! Maar ben echt gek om gingerbeer ook..had dus uiteraard wel meer gember gemogen!

Waarom zou je een maand stoppen? Beetje minderen kan toch ook wel?

Heb al jaren klachten door verhoogde B6 terwijl ik op de energy na niks neem waar het in zit, denk hypergevoelig voor opname B6.

Momenteel weer wat meer onwillekeurige spiersamentrekkingen, doof gevoel hak en ledematen vallen snel in slaap.

Even maand alleen water en thee en gezond doen. Drink nu al ruim 10 jaar dagelijks een halve liter. Zal wel niks uithalen, maar heb mezelf voorgenomen het even een maand de kans te geven om effect te kunnen merken.

Vandaag stond er een 3D op het menu:
20201002_203320.jpg

Hij viel tegen, is wel te drinken maar had beter verwacht. De smaak is cherry, ik heb een soortgelijke al eerder gehad. Volgens mij was dat een reign variant. Het voordeel is wel dat hij lekker carbonated is. Lekker veel prik. Raadt hem niet aan, zou hem niet nogmaals kopen, maar heb hem ook niet weggespoeld:p

E8A8ACD7-96C4-49B1-884D-F69DE22049A8.jpeg

Gisteren deze monster ultra black als pre workout gehad, best lekker. Komt in mijn top 5 terecht. Kwa design op nr 1! Als hij wat minder chemisch nasmaakje had gehad was hij in mijn top 3 beland. Ga hem dus zeker vaker drinken.

Terug
Naar boven