Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd fkk smerigBekijk bijlage 506358
Dacht lekker blikkie, nou wat goor zeg
JaaaaaaaaLeuk nieuwtje, Monster Fiesta komt naar Nederland en misschien nog een extra suikervrije variant. Wanneer nog onbekend
Reign gaat ook live in Nederland onder Monster. Ze zijn nog aan het kijken of ze 0,25cl toe gaan voegen aan die lijn.
Die drink ik ook zeker niet voor mijn plezier..Bekijk bijlage 506358
Cafeïne ‘detox’ is nooit verkeerd, even uit zombiemodus. Dan merk je het effect van cafeïne ook weer.
Leuk nieuwtje, Monster Fiesta komt naar Nederland en misschien nog een extra suikervrije variant. Wanneer nog onbekend
Reign gaat ook live in Nederland onder Monster. Ze zijn nog aan het kijken of ze 0,25cl toe gaan voegen aan die lijn.
Hep op feesboek gestaan egg
Accountmanager van Monster zelf kwam vanmorgen langs op het werk. Kan je helaas niet meer geven dan mijn woord. Maar grappen over monster maak ik niet
Bekijk bijlage 506358
. Die koop ik regelmatig ter afwisseling. Nou moet ik zeggen dat ik die blikes Uggo ook echt heerlijk vind (vanwege de suiker koop ik die alleen nooit) dus naar mijn mening moet je ook gewoon niet luisteren.![]()
![]()
Oke, deze is qua smaak echt perfect gelukt. Een zoete dronk van de watermeloen waar vervolgens het zure qua smaak echt tot zijn recht komt zonder dat het hinderlijk is. Maar wel een goede zuur met de perfecte lading koolzuur voor mij.
Het is geen smaak die ik regelmatig zou drinken, maar hij smaakt zoals de smaak verwacht: dikke 9/10! Als je twijfelt, neem deze zeker een keer mee.

Monster Mule, ik vond ehm wel lekker! Maar ben echt gek om gingerbeer ook..had dus uiteraard wel meer gember gemogen!
Waarom zou je een maand stoppen? Beetje minderen kan toch ook wel?

Vind je hem ook echt naar kers smaken?![]()
Gisteren deze monster ultra black als pre workout gehad, best lekker. Komt in mijn top 5 terecht. Kwa design op nr 1! Als hij wat minder chemisch nasmaakje had gehad was hij in mijn top 3 beland. Ga hem dus zeker vaker drinken.
Ja de kersen smaak was zeker aanwezig maar niet te sterk, ben niet echt een fan een extreme kersensmaak dus vond dit lekker.