Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Iemand deze ooit gehad?
Stonden in de Action
685BFFBA-8D49-4CD3-8FD7-5D5457ECA64E.jpeg
Update: allemaal smerig

Welke site's gebruiken jullie om te bestellen?

energycans
theleann
wayofhealth

Ik was van plan geen monster meer te kopen.

Nja de gedachte was daar maar Big Bazar heeft ze nog gewoon voor 1,19 staan :) dus ik heb weer 9 blikkies

Heel dik, ben benieuwd wat je overal van vindt!
Warheads als enige twee keer ja? Heb ik je overtuigd met een review of ga je zeker weten die lekker vinden?

2x besteld adhv jou review idd! Hou zelf niet van citroen smaken dus de gele maar 1 van om toch te proeven :p

Kennen jullie een nieuwe bruine monster met gember erin? Was meer een bitter lemon variant vond ik, maar mijn vriendin vond deze erg goed!

Wil zelf weer even een maandje stoppen met energy, maar oh wat lastig bij elk tankstation dat ik voorbij rij en aan mijn smakeloze watertjes zit.

Kennen jullie een nieuwe bruine monster met gember erin? Was meer een bitter lemon variant vond ik, maar mijn vriendin vond deze erg goed!

Wil zelf weer even een maandje stoppen met energy, maar oh wat lastig bij elk tankstation dat ik voorbij rij en aan mijn smakeloze watertjes zit.
Monster Mule, ik vond ehm wel lekker! Maar ben echt gek om gingerbeer ook..had dus uiteraard wel meer gember gemogen!

Waarom zou je een maand stoppen? Beetje minderen kan toch ook wel?

Terug
Naar boven