Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Wel raar dat ze die monsters die wij hier in de winkel hebben ook voor hogere prijzen verkopen dat ze hier in de winkel kosten:P

Die moet je daar natuurlijk niet bestellen
Waarschijnlijk omdat het alsnog import is, ondanks dat je het hier gewoon in de supermarkt kan kopen. Net als dat je hier in de Poolse supermarkt gewone a-merk producten zoals Coca Cola kunt kopen, maar dan voor de dubbele prijs en met een Pools etiket. Verbaast mij altijd hoeveel Polen daar hun complete boodschappen doen en ook al die producten voor de hoofdprijs inladen, ondanks dat het zelf bij de Jumbo of Appie veel goedkoper is.

Waarschijnlijk omdat het alsnog import is, ondanks dat je het hier gewoon in de supermarkt kan kopen. Net als dat je hier in de Poolse supermarkt gewone a-merk producten zoals Coca Cola kunt kopen, maar dan voor de dubbele prijs en met een Pools etiket. Verbaast mij altijd hoeveel Polen daar hun complete boodschappen doen en ook al die producten voor de hoofdprijs inladen, ondanks dat het zelf bij de Jumbo of Appie veel goedkoper is.

Iets met iq ofzo.

• Like
Waarderingen: BB_
In geval van de Amerikaanse vs Europese is er soms wel degelijk een verschil in smaak.

Dat heeft @flexx123 laatst ook ondervonden met de Ultra Violet uit de UK vs USA.

Hoogstwaarschijnlijk worden er andere zoetstoffen gebruikt.

• Like
Waarderingen: BB_
Wat hou ik toch van de mensen om mij heen:heart:

Gisteren voor het eerst de Bullit Citrus Splash zien staan, ook zeker niet verkeerd en 2 kcal per 100ml

Terug
Naar boven