MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Hmm, laat maar. Net even de ingrediënten bekeken :eek:, vol met zuren en kunstmatige zoetstoffen waar m'n lever waarschijnlijk minder vrolijk van wordt.:rolleyes:
Ik hou het wel bij taksi/melk/koffie/water etc.

Aspartaam :burns:.

Ik drink gemiddeld 4 blikjes per week.
Verder drink ik geen cola of koffie met suiker. Dood gaan we allemaal met of zonder monster.
 
Hmm, laat maar. Net even de ingrediënten bekeken :eek:, vol met zuren en kunstmatige zoetstoffen waar m'n lever waarschijnlijk minder vrolijk van wordt.:rolleyes:
Ik hou het wel bij taksi/melk/koffie/water etc.

Heeft jouw lever last van zoetstoffen? Wat bedoel je daarmee?
 
Waar zit tegenwoordig geen troep in:o

Snap ik, maar dat is voor mij geen excuus.:p

Heeft jouw lever last van zoetstoffen? Wat bedoel je daarmee?

sorry, bedoel nieren hoofdzakelijk.
(Hoewel andere chemische stoffen (zoals 'glyceriden') wel kunnen zorgen voor vergroting van nieren én lever. - proefdierstudies -. Dat zit dan weer meer in 'nep'boter, vlees, kauwgom, snacks).
 
Welke granola eet je dan?
 
Ieder zijn ding maar als ik me daar druk over moet maken weet ik het ook niet meer.
 
Welke granola eet je dan?

I get your point, ik probeer zoveel mogelijk natuurlijk (onbewerkt/chemisch) te eten. Met name de dingen die ik veel eet.

Antwoord op je vraag :): Eat Natural Granola Honey (vaak met Melkan Magere Franse Kwark).
Ingrediënten kopie hieronder:

Ingredients
Mixed Seeds 28% (Sunflower Seeds 19%, Pumpkin Seeds 8%, Linseeds 1%), Gluten Free Oats 22%, Honey 15%, Rapeseed Oil, Buckwheat 9%, Flaked Coconut, Pea Protein, Roasted Chickpeas

Nutritional Data
Typical Values
per 100g per 50g with 125ml semi-skimmed milk
Energy 2046kJ 491kcal 1269kJ 304kcal
Fat 28.7g 16.5g
of which saturates 5.6g 4.1g
Carbohydrate 40.8g 26.0g
of which sugars 12.8g 12.0g
Fibre 8.8g 4.4g
Protein 12.9g 10.7g
Salt 0.03g 0.15g
 
Soms wou ik wel dat de monsters ook kleinere blikken hadden. Durf hem soms wel eens terug te zetten in de koelkast maar vaak gaat dit fout
 
Ja die kleine 250ml witte ultras heb je ook bij de albert heijn.
 
Ja die kleine 250ml witte ultras heb je ook bij de albert heijn.

Can confirm. Was laatst ook in de aanbieding volgens mij. Goede smaak ook voor 0 kcal, gebruik hem geregeld als pwo.
 
Had laatst in Duitsland die Monster energy Hydra, die was ook wel lekker. In praag ook een aantal blikken geprobeerd die hier niet te verkrijgen zijn, stond niet heel veel exclusiefs tussen helaas.
 
Ja die kleine 250ml witte ultras heb je ook bij de albert heijn.

Jup die haal ik regelmatig op school, wel beetje jammer dat ze bijna even duur zijn als een groot blik :(.
 
Die zwarte met blauwe M blijf toch de beste suikervrije monster :heart:
 
Had laatst in Duitsland die Monster energy Hydra, die was ook wel lekker. In praag ook een aantal blikken geprobeerd die hier niet te verkrijgen zijn, stond niet heel veel exclusiefs tussen helaas.
Hoe was die Hydra dan? waarmee kun je het een beetje vergelijken?
 
Hoe was die Hydra dan? waarmee kun je het een beetje vergelijken?

Hmm, geen idee waar het mee te vergelijken is. Is niet typische monster uit blik smaak. Die hydra was zeker lekker maar niet het beste wat ik van Monster geproefd heb.
 
Deze plus paar andere soorten krijg ik binnenkort:).

IMG-20180704-WA0001.jpg
 
Waar gehaald?

Nou ik heb geluk maat van me woont in Ierland en ze hebben een nieuwe winkel waar ze vet veel soorten hebben. Dus hij stuurt mij wat op :).

Ik zoek even uit hoe duur het is om 50 blikken ofzo met de post is. Zijn vast wel meer mensen die graag andere soorten willen proberen.
 
Blikkie kost wel 2,50 gvd.

I just got lucky :) dat zijn nou matties :cool:

20180708_140326.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven