XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

De mini AH in Gouda is wat dat betreft echt briljant..die hebben zowat alles. Van Nocco tot alle bullits..

Alleen de grote monsters niet meer, maar dat is landelijk:mad:
Hier in Twente, met name de kleinere dorpen (waar ik helaas nog woon), mag je blij zijn met zero/sugarfree. En wanneer er een nieuwe smaak in het assortiment komt is dit meestal ten koste van een andere ultra/sugarfree :( :(

Hier in Twente, met name de kleinere dorpen (waar ik helaas nog woon), mag je blij zijn met zero/sugarfree. En wanneer er een nieuwe smaak in het assortiment komt is dit meestal ten koste van een andere ultra/sugarfree :( :(
:sad: Ik zou verhuizen:roflol:

Gewoon je boodschappen laten bezorgen? :dunno:

De Sunrise is hier overal uit de winkels aan het verdwijnen :janken:

In Twente is altijd wat te doen.

Helaas geen andere Monster Zero's bij Rewe Kranenburg dan in NL, anders had ik wel een traytje voor de DBB-meet meegenomen. Monster kost trouwens 1,60 bij Rewe.

Ultra violet is nog steeds niet binnen, drama levering van English Shop. Vorige week dinsdag ofzo al besteld :')

Maar eens achterna gemaild. Max van 10 werkdagen levering, geen track & trace gekregen maar wel 6,95 verzending betalen.
Welkom in 2018, the english shop. Kan echt niet meer.
Welke shop was dat ook alweer..dan bestel ik daar niet!

Helaas geen andere Monster Zero's bij Rewe Kranenburg dan in NL, anders had ik wel een traytje voor de DBB-meet meegenomen. Monster kost trouwens 1,60 bij Rewe.
Aawh..balen man!

Come 2 Marvin:woot:

Product Aantal Stukprijs Subtotaal
  1. Monster Ultra Blue x 3
  2. Monster Rehab Pink Lemonade x 1
  3. Monster Ultra Black x 1
  4. Monster Rehab Raspberry x 1
Slechts 27euro:roflol:

Wel mooi om te zien hoe anderen ook zo kunnen genieten van een ultra :D

De voedingswaarden van ultra zero gehaald uit Duitsland verschilt met die hier in Nederland, hoe is dit mogelijk?
Ik let op de B6 inname ivm overschot en klachten en nu heeft de Duitse 4mg per blikje en NL 2,8mg.
Zetten ze er maar wat op of is de samenstelling daadwerkelijk anders? Hoorde dit weleens bij Cola in oostblok landen en de hoeveelheid suiker.

Terug
Naar boven