Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Precies, denken wij er hetzelfde over.
Ja man, geen enkele kan tot nu toe de witte overtreffen! Koop alleen de rode/gele af en toe als afwisseling. Mijn hoop gaat uit naar de blauwe.

Ben ook benieuwd naar UP energy van alphalete, schijnt ook heel lekker te zijn maar vooralsnog niet aan te komen voor fatsoenlijke prijzen
Ben bang dat je blue dan ook niet lekker(der) gaat vinden..die heeft wat weg van paars
nice! Mooie bestelling..waarvandaan?
 
Zijn die ook gewoon zero sugar? Ik wil ze nu ook erg graag eens gaan bestellen maar voor mij toch te duur.
 
Zijn die ook gewoon zero sugar? Ik wil ze nu ook erg graag eens gaan bestellen maar voor mij toch te duur.
Deze zijn allemaal nagenoeg zero. Hooguit 20kcals/blik (de Rehabs en Ultra's)
 
Grand canaria - 1,55€.. meteen 4 blikjes gekocht :D
B2C01726-43C2-4024-9FFD-A3F1F6151F9A.jpeg
 
Die heb je in NL ook en nog goedkoper ook zelfs:P.
 
Ja klopt, in belgie ook.. maar het belangrijkste is dat ze er hier ook hebben.. en dit aan de overkant van het hotel :D
True, true..ik struin altijd hele vakantie oorden af met mijn energydrink cravings:zuip:

Goede shape ook trouwens!
 
Staan wel echt heerlijke dingen bij maar die prijzen:o...
 
Gaat echt nergens over inderdaad.. Leuk voor een keertje, maar meer ook niet.
 
Gaat echt nergens over inderdaad.. Leuk voor een keertje, maar meer ook niet.

Dat is de reden dat wij ze (onder andere muscle monster) niet hebben geïmporteerd vanuit Amerika. Op drinken krijg je 2x belasting. Ik had ze dan voor 4 euro moeten verkopen wat mij te ver ging. Ze durven wel met 5.49 :o .
 
Dat is de reden dat wij ze (onder andere muscle monster) niet hebben geïmporteerd vanuit Amerika. Op drinken krijg je 2x belasting. Ik had ze dan voor 4 euro moeten verkopen wat mij te ver ging. Ze durven wel met 5.49 :o .
Balen wel van al die importheffingen:sad: Er is zeker markt voor!
Grappig dat daar blikjes tussen staan voor een aso prijs die je hier voor 1.20 of zo kunt halen.
Zijn vaak de US imports..die smaken anders door gebruik van andere zoetstoffen..

Is dat het waard? NEE
 
Misschien geen Monster, maar de blikjes bcaa drink (mixed berry smaak) van MyProtein is prima variatie :D
 
20180808_093602.jpg
Vanmorgen deze 2 bij de duitse supermarkt gehaald...paarse smaakt echt zwaar chemisch...die roze was wel te doen maar was met suiker
 
Back
Naar boven