MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Het is dat ik geen kinderen wil en een hekel aan religie heb maar anders had ik m'n kind met absolutely zero laten dopen.
1624966165517.png
@Sanca Saxon doe het voor de gram.

Hahaha ik zie Sanca het nog doen ook.

Monster blijft wel beste bang for your buck.

Ultra blue en absolutely zero staan wel in mn top nu.

die reign melon mania vond ik niet zo top. Te zoet voor mij!

Kent hier iemand iets dat smaakt zoals monster maar zonder cafeïne? Schoonmoeder haar hart doet nogal moeilijk en mag geen cafeïne meer voor een hele tijd, maar is zowat verslaafd aan monster ultra en ben op zoek naar iets met een gelijkaardige smaak.

Kent hier iemand iets dat smaakt zoals monster maar zonder cafeïne? Schoonmoeder haar hart doet nogal moeilijk en mag geen cafeïne meer voor een hele tijd, maar is zowat verslaafd aan monster ultra en ben op zoek naar iets met een gelijkaardige smaak.
Ik ben nog geen energy tegengekomen die in de buurt van Monster komt qua smaak. Maar misschien dat @Skatermarvin een tip heeft.

Spa rood met tesseire framboos en aardbei komt imo aardig in de buurt van rode monster

Spa rood met tesseire framboos en aardbei komt imo aardig in de buurt van rode monster
Dat is wel een goede, ik ga maandag eens een flesje brouwen en kijken wat ze er van vind. Goed koud lijkt het me ook best lekker.

• Like
Waarderingen: Apw
Ik ken alleen jumbo huismerk energy zonder caffeine

Ik ben nog geen energy tegengekomen die in de buurt van Monster komt qua smaak. Maar misschien dat @Skatermarvin een tip heeft.
Eigenlijk niet, ik drink bijvoorbeeld ultra Fiesta omdat het gewoonweg de beste mango smaak is welk ik (zero) kan vinden. Maar bolero heeft een hoop goede smaken welk inderdaad met spa rood, blauw of soda gemixt kunnen worden

Wtf, absolutely zero is ineens 20 euro per tray bij Supspace... @XXL Nutrition Kunnen jullie deze smaak niet in het assortiment opnemen? Dit is echt de beste smaak IMO, en weinig shops verkopen hem dus misschien gat in de markt. :p
1626021749740.png

Hallo joey,

Wij willen allemaal een betere prijs!

• Haha
Waarderingen: Onit
Ik wil best 64 of 128 0.5l Ultra blikjes in één keer bestellen, als de prijs goed is
drink blikje per dag, dus doe 3x per jaar zo’n bestelling.

Terug
Naar boven