Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Hoezo is die dude z'n reactie verwijdert? Je eigen bedrijf promoten is beetje sketchy maar iedereen hier is gebaat bij goedkope monster lijkt mij. Als suppspace 20 euro per tray gaat vragen voor de obscuurdere smaken is de fun er snel van af..

Ik heb hem niet gemaild in ieder geval, of opgeslagen.

Voor nu absolutely zero uit Duitsland besteld, 14 euro per tray met 6 euro verzendkosten dus was nog te doen. Maar liever gewoon Nederland.

Voor wie de verwijderde post gemist heeft, je kon mailen naar info@cansforyou.nl. Ik ben wel benieuwd naar de prijzen die hij kan bieden en ik denk meerdere hier.
Stel hij had een goed aanbod dan zouden de mods hem toch boardsponsor kunnen aanbieden? Leden tevreden, forum tevreden, start-up tevreden.

Precies gewoon sponsor worden en 100 grootgebruikers er bij…

Voor wie de verwijderde post gemist heeft, je kon mailen naar info@cansforyou.nl. Ik ben wel benieuwd naar de prijzen die hij kan bieden en ik denk meerdere hier.
Stel hij had een goed aanbod dan zouden de mods hem toch boardsponsor kunnen aanbieden? Leden tevreden, forum tevreden, start-up tevreden.
Ik heb hem al een pm gestuurd.
Ik weet zelf momenteel wel niet of er nog ruimte is voor een sponsor maar laat ons eerst afwachten wat hij wilt doen.

Heb je gemaild? Een mailtje is wel genoeg denk ik, want dan wacht ik gewwoon jouw antwoord af.
Ik heb hem al een pm gestuurd.
Ik weet zelf momenteel wel niet of er nog ruimte is voor een sponsor maar laat ons eerst afwachten wat hij wilt doen.
Sponsor hoeft ook niet perse imo, maar als die jongen ons uit good-will wat korting (of in ieder geval normale prijzen) kan geven tegen wat promotie hier op het forum moeten we dat ontarmen lijkt mij

We zijn allemaal vieze monster junks en moeten in opstand komen tegen de absurde prijzen!
1626092330233.png

Heb je gemaild? Een mailtje is wel genoeg denk ik, want dan wacht ik gewwoon jouw antwoord af.

Sponsor hoeft ook niet perse imo, maar als die jongen ons uit good-will wat korting (of in ieder geval normale prijzen) kan geven tegen wat promotie hier op het forum moeten we dat ontarmen lijkt mij

We zijn allemaal vieze monster junks en moeten in opstand komen tegen de absurde prijzen!
1626092330233.png
Kan het niet beter verwoorden

Alhoewel betwijfel ik wat hij voor ons kan betekenen als hij 2,5 voor een blikje vraagt op z'n shop...

Late reactie van mijn kant: €16,25 voor een tray Absolute Zero.

Dan is die hier, mits op voorraad wel goedkoper toch?

Met kortingscode INSTAENERGY nog 5% (:roflol:) korting..

Met verzenden 19.24euro voor 1 tray of 15.27euro wanneer je er 3 besteld
Ik denk dat hij met een reden daar uitverkocht is. :p

Ik heb hier besteld. https://www.fivestartrading-holland...nks/monster-energy-absolutely-Zero-cans-.html

@XXL Nutrition ik zie mogelijkheden om Absolutely Zero aan te bieden

Hi All,

De prijzen waren nog niet up-to-date, alle producten stonden op 2,50. Ondertussen is 95% bijgewerkt.

PS. Ik ben ervan op de hoogte dat ik geen reclame mag laten, maar wou alleen nog even snel laten weten dat de prijzen nog niet in orde waren. (naamswijziging is in gang gezet)

Groet,
Joey

Hi All,

De prijzen waren nog niet up-to-date, alle producten stonden op 2,50. Ondertussen is 95% bijgewerkt.

PS. Ik ben ervan op de hoogte dat ik geen reclame mag laten, maar wou alleen nog even snel laten weten dat de prijzen nog niet in orde waren. (naamswijziging is in gang gezet)

Groet,
Joey
Je mist de Absolutely Zero! Prijzen bij concurrenten zijn doorgaans nog goedkoper tbh

Wat betreft die dude van cansforyou. Kreeg een mailtje van hem.

We hebben besloten om in ieder geval de aankomende tijd de mensen van bodybuilding.nl 10% korting te geven op het gehele assortiment, om jullie cafeïne afkick verschijnselen te kunnen onderdrukken ;).

Als je de kortingscode bodybuilding.nl invult bij het afrekenen zal er 10% korting worden afgehaald. Vanaf morgen zal de kortingscode bruikbaar zijn, zodat ik vandaag alle prijzen nog even goed kan zetten binnen de webshop.

Uiteraard kan er alvast besteld worden door simpel mij even een mailtje te sturen. Iedereen dat even in zijn/haar mail vermeld dat die via bodybuidling.nl komt zal ik automatisch de 10% korting verwerken.

Aantal jaar en 127 pagina's verder en de bedrijven willen ons. Tables have turned
Vincent mag het overbieden met een gratis tray bij elke bestelling, we gaan hard to get nu.

Vooraadje besteld bij cansforyou. Eigen code en gun een nieuwe website wel.

Terug
Naar boven