AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

15,50 ex korting is overigens niet gek voor een tray van zwarte monster. Nu alleen nog even absolutely zero erbij en dan ben ik wel bereid om voortaan daar te bestellen. ;) @cansforyou
Die link van absolutely zero die ik laatst hier poste waar het nog voor een normale prijs was is overigens nog niet binnen gekomen.

En 3D energy voor een schappelijke prijs zou ook nice zijn. Al kan ik me voorstellen dat dat niet goedkoper dan 2 euro kan ofzo.

Baal overigens wel van Suppspace. Prijs was daar echt goed en voordeel was de gratis verzendkosten. Energycans is de verzendkosten te duur imo. Cansforyou heb ik nog niet gekeken hoe de vzk daar is.

Baal overigens wel van Suppspace. Prijs was daar echt goed en voordeel was de gratis verzendkosten. Energycans is de verzendkosten te duur imo. Cansforyou heb ik nog niet gekeken hoe de vzk daar is.
boven de 100 euro gratis.

suppspace gaat inderdaad wel echt mental nu met die prijsverhoging.
energycans bestel ik al een tijdje niet meer.

cansforyou ziet er wel goed uit zo. desnoods ook wel een optie om met wat noordelingen wat te bestellen, ookal tik ik die 100 euro alleen ook wel easy aan.

boven de 100 euro gratis.

suppspace gaat inderdaad wel echt mental nu met die prijsverhoging.
energycans bestel ik al een tijdje niet meer.

cansforyou ziet er wel goed uit zo. desnoods ook wel een optie om met wat noordelingen wat te bestellen, ookal tik ik die 100 euro alleen ook wel easy aan.
Als ik een vijf euro op m'n totale bestelling meer kwijt ben ben ik best bereid om zo'n local als cansforyou te supporten. 100 euro is wel aardig veel, bestel zelf meestal drie traytjes. Maarja aan de andere kant, het komt toch wel op.

Vroeger kreeg je bij suppspace ook altijd veel goodies. Heb wel eens 6 blikjes extra gehad, pwo etc. Maar dat is nu ook nooit meer, zullen wel te groot geworden zijn.

Dag Vincent,

Wij zijn allen ambassadeur, dbb kortingscode kan je fixen voor ons toch?

Hallo,
Er is een kortingscode aangemaakt 'INSTAENERGYDBB' voor 10% korting op Ultra Monsters.
Er zitten qua aantallen wel limieten aan de webshop, en de verzendkosten zijn helaas vast.
Voor lagere prijzen of grotere aantallen heb ik eventueel een afhaallijst.

Revolutie!

Bij body&fit, met twee kortingscodes, 11 euro per tray.
Screenshot 2021-07-30 at 19.07.37.png

damn wat mis ik de goedkope Monsters van afgelopen maand in Tenerife. 0,80 euro in die kleine winkeltjes aan de dijk..
Ze zullen dus wellicht nog een pak goedkoper geweest zijn in de lokale supermarkt.

damn wat mis ik de goedkope Monsters van afgelopen maand in Tenerife. 0,80 euro in die kleine winkeltjes aan de dijk..
Ze zullen dus wellicht nog een pak goedkoper geweest zijn in de lokale supermarkt.
Waren het ook niet die kleinere blikjes? Want dat is wat ik me kan herinneren van Spanje

In Portugal kost een blik € 1,99. Afzetters

Volgende week ben ik in Kroatië, hopelijk hebben ze daar ook Monster en aan een cheape prijs :D

Dit moment was niet te beschrijven. Zojuist een fiesta uit de vriezer getrokken, in de zon, aan de costa brava. Deze monster / moment van consumptie staat toch wel in mijn top 3!

Kreeg direct inspiratie om een dergelijke vraag aan jullie te stellen:

-Op welk moment en welke energydrink was jou lekkerste ooit? Laten we eerlijk wezen, een koude monster is altijd lekker, maar soms, heel soms smaakt die net iets lekkerder dan anders! Wanneer was dit bij jou? :)
20210806_180120.jpg

Dit moment was niet te beschrijven. Zojuist een fiesta uit de vriezer getrokken, in de zon, aan de costa brava. Deze monster / moment van consumptie staat toch wel in mijn top 3!

Kreeg direct inspiratie om een dergelijke vraag aan jullie te stellen:

-Op welk moment en welke energydrink was jou lekkerste ooit? Laten we eerlijk wezen, een koude monster is altijd lekker, maar soms, heel soms smaakt die net iets lekkerder dan anders! Wanneer was dit bij jou? :)
20210806_180120.jpg
RIP duimnagel

Op welk moment en welke energydrink was jou lekkerste ooit? Laten we eerlijk wezen, een koude monster is altijd lekker, maar soms, heel soms smaakt die net iets lekkerder dan anders! Wanneer was dit bij jou? :)
Op de terugweg van Ierland bij een klein tankstation en blikje Rehab gekocht die toen bij appie niet meer te krijgen waren. Zo lekker fris 😍😍

Een supermarkt in een township van Zuid-Afrika een monsterkoelkast tegenkomen met de white, die smaakte zo fijn

Terug
Naar boven