MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

20211006_133612.jpg

Terug van weggeweest. Meteen alle 6 de trays besteld. Blijft lastig deze te scoren.
Corona tsss

One for the road.

20211007_111348.jpg

Pakt zijn 4e blikkie. Net tijdens f1 in slaap gevallen 🤷‍♂️

Hmm, toch maar die van de Lidl nog eens proberen :roflol:

Screenshot_20211010-115619_Facebook.jpg
Maar door dit soort idioten komt er wel een verbod op dit soort zaken. Zo ging het ooit ook met DMAA. Iemand nam weer veel te veel en ging dood --> VERBOD!

1) Wel zielig voor de hond dit!
2) Lidl energie is niet te zuipen..

Meer een vraag specifiek gerelateerd aan caffeine maar ik denk dat het hier beter tot z'n recht komt: hoe snel bouwen jullie tolerantie op, en doen jullie caffeine deloads? Heeft het een effect op jullie slaapkwaliteit? Ik ben recentelijk getest voor de CYP1A2 gene omtrent caffeine metabolisering en tot mijn verbazing had ik dit niet (CYP1A2 vergroot het half-life van caffeine; d.w.z. dat het langer in je lichaam zit).

Meer een vraag specifiek gerelateerd aan caffeine maar ik denk dat het hier beter tot z'n recht komt: hoe snel bouwen jullie tolerantie op, en doen jullie caffeine deloads? Heeft het een effect op jullie slaapkwaliteit? Ik ben recentelijk getest voor de CYP1A2 gene omtrent caffeine metabolisering en tot mijn verbazing had ik dit niet (CYP1A2 vergroot het half-life van caffeine; d.w.z. dat het langer in je lichaam zit).
Nooit deloads gedaan, zal ik ook goed ziek van worden gok ik:roflol:

Tolerantie is waarschijnlijk ook vrij hoog. Ik kan 5 minuten voordat ik naar bed ga nog een lik leeg drinken..

Af en toe deload van 2 weken geen cafeïne maar nooit echt last van. Meer een gewoonte de koffie en monster. Slaapkwaliteit merk ik vrijwel gelijk omdat ik dagelijks sowieso stop met cafeïne na 3.

Als je het effect van cafeïne niet meer merkt, sta je sowieso in zombiemodus rip marvin. Misschien kan je dan die oudjes op de fiets eens bijhouden :p

Of het invloed heeft op je slaapkwaliteit kan niemand wat zinnigs over zeggen. Bij mij in ieder geval niet. Ik drink ook geen caffeine of andere frisdrank voor de energieboost, maar omdat ik het lekker vind. De enige caffeine deload die ik ooit ga doen is wanneer ik onder de grond lig.

Of het invloed heeft op je slaapkwaliteit kan niemand wat zinnigs over zeggen. Bij mij in ieder geval niet. Ik drink ook geen caffeine of andere frisdrank voor de energieboost, maar omdat ik het lekker vind. De enige caffeine deload die ik ooit ga doen is wanneer ik onder de grond lig.

Precies. Of iemand makkelijk inslaapt is nog wel te merken, maar slechte slaapkwaliteit wordt niet altijd bewust ervaren.

Tolerantie voor caffeine vind ik zelf niet echt een probleem, afhankelijkheid wel. Ik heb wel dagen gehad dat ik zonder caffeine koppijn kreeg. Dat zijn wel momenten om even een weekje te minderen.

Precies. Of iemand makkelijk inslaapt is nog wel te merken, maar slechte slaapkwaliteit wordt niet altijd bewust ervaren.

Tolerantie voor caffeine vind ik zelf niet echt een probleem, afhankelijkheid wel. Ik heb wel dagen gehad dat ik zonder caffeine koppijn kreeg. Dat zijn wel momenten om even een weekje te minderen.
Zie niet echt in waarom ik zou minderen als in van plan ben het daarna toch weer op te pakken. Als je het zoals ik niet doe voor de energieboost in ieder geval. Weinig zin om zo'n withdrawal door te gaan om vervolgens weer precies het zelfde riedeltje te gaan doen. :p

Zie niet echt in waarom ik zou minderen als in van plan ben het daarna toch weer op te pakken. Als je het zoals ik niet doe voor de energieboost in ieder geval. Weinig zin om zo'n withdrawal door te gaan om vervolgens weer precies het zelfde riedeltje te gaan doen. :p
Kan ik wel volgen. Ik vind het zelf wel chille gedachte dat ik ook kan functioneren zonder caffeine.

Af en toe deload van 2 weken geen cafeïne maar nooit echt last van. Meer een gewoonte de koffie en monster. Slaapkwaliteit merk ik vrijwel gelijk omdat ik dagelijks sowieso stop met cafeïne na 3.

Als je het effect van cafeïne niet meer merkt, sta je sowieso in zombiemodus rip marvin. Misschien kan je dan die oudjes op de fiets eens bijhouden :p
Ik haal die oudjes gelukkig vaak genoeg in ;)
maar slechte slaapkwaliteit wordt niet altijd bewust ervaren.
Ik kan in ieder geval altijd slapen..

Maar chronisch moe zijn hoort toch bij het volwassen leven:roflol:

Sinds dat ik inmiddels al enkele maanden geleden ernstige maag- en darmklachten kreeg ben ik helemaal gestopt met caffeine, omdat dat een trigger is die de boel kan opfucken. Misschien eens per week of per 2 weken als ik ergens in de stad aan het chillen ben drink ik een kopje koffie en ik reageer daar nu zo hard op, niet normaal :hahaha: ik heb nooit coke of speed gedaan maar ik stel me voor dat het ongeveer zo voelt. Soort van euforische stemming en fucking veel energie die een paar uur aanhoudt.

Vroegah toen ik gewoon bij het ontbijt altijd koffie dronk en later op de dag misschien nog eens een keer had ik dat nooit.

Gevoeligheid van receptoren en shit is dus zeker een dingetje

• Like
Waarderingen: 6am
Ik heb op IG gevraagd waarom in godsnaam die fiesta zo duur is.:roflol:

Terug
Naar boven