XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

20210819_101455.jpg
20210820_134820.jpg

Dus maar bij bigbazar 18 blikkies voor 20€ gekocht :trollface:

Lidl

Bijlagen

• 20210912_123927.jpg
    20210912_123927.jpg
    254,9 KB · Weergaven: 116
waar kunnen wij nu het beste monster bestellen? als het een tray of 5 moeten zijn boeit mij niet.

Ik wacht op een goede kortingsactie van supspace :(

waar kunnen wij nu het beste monster bestellen? als het een tray of 5 moeten zijn boeit mij niet.

Ik wacht op een goede kortingsactie van supspace :(
Vermoed ook suppspace, maar accepteren ze daar nog korting op korting? Al weet ik even geen Instagrammer die nog eens korting oplevert.. (edit: Nope, dit mag niet)

Wel gierig dat ze ultra fiesta en absolutley zero daar zo mongolisch duur hebben gemaakt.

Dan is het nogal afhankelijk waar je besteld..Vermoed dat energycans ze goedkoper aanbied en dat je bij bijvoorbeeld 6 trays, die 9.90euro verzendkosten wel voor lief kunt nemen (kortingscode INSTAENERGY voor een skère 5% korting..)

Afhankelijk van welke smaak. Absolutely zero bij energycans.

INSTAENERGYDBB voor 10% @Skatermarvin

Afhankelijk van welke smaak. Absolutely zero bij energycans.

INSTAENERGYDBB voor 10% @Skatermarvin
Zou wel mooi zijn. Zeker al levert dat voor mij wat op.

Heb vanmorgen zelf 3 trays bij energycans besteld (fiesta, violet en absolutely zero). Omgerekend 1.27euro per blik.

Niet veel goedkoper als in de super, maar die laatste verkopen ze zowat nergens. De minder exotische smaken (white, red, violet, paradise etc.) kun je nu beter bij suppspace bestellen. Bij 3 trays omgerekend 1.16euro/blik

Zou wel mooi zijn. Zeker al levert dat voor mij wat op.

Heb vanmorgen zelf 3 trays bij energycans besteld (fiesta, violet en absolutely zero). Omgerekend 1.27euro per blik.

Niet veel goedkoper als in de super, maar die laatste verkopen ze zowat nergens. De minder exotische smaken (white, red, violet, paradise etc.) kun je nu beter bij suppspace bestellen. Bij 3 trays omgerekend 1.16euro/blik
die cans 4 you kerel die ook nog wat heeft kunnen fixxen voor ons?

Erg jammer van die absolutely zero idd, die staat redelijk hoog in mijn lijstje.

Terug
Naar boven