- Waardering
- 10.400
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur maar doorVandaag ultra violet en gisteren ultra black geprobeerd. Beide geen fan van...

Doe mij de Black maar om te proberenVandaag ultra violet en gisteren ultra black geprobeerd. Beide geen fan van...

Black vind ik dan weer niet bijzonder. Pas nog 4.50euro voor betaald..

Black vind ik dan weer niet bijzonder. Pas nog 4.50euro voor betaald..![]()
Ik vind lekker zonnen en bijbruinen anders wel fijnVandaag ultra violet en gisteren ultra black geprobeerd. Beide geen fan van...
. Ultra black gaat me wat te ver.Als je die nog niet hebt besteld..dan zal ik het niet doen. Heeft wat weg van Ultra VioletTja opzich allebei wel te drinken hoor, maar ik blijf de witte ultra delicious vinden ten opzichte van de rest. Moet alleen de blue nog proeven, dan heb ik (denk ik) alle ultras geprobeerd
Ik vind lekker zonnen en bijbruinen anders wel fijn. Ultra black gaat me wat te ver.

Welke site is nu het 'goedkoopst' om Monsters te bestellen? Nu bij energycans.nl besteld de vorige keer.
Als je die nog niet hebt besteld..dan zal ik het niet doen. Heeft wat weg van Ultra Violet
![]()

Mooie verzameling. Ik zou ze zowieso allemaal leegdrinkenZou nog foto posten van collectie. Dit is ong 1/3e, deze zijn nog allemaal vol. De rest staat op mijn andere kamer maar die zijn al inhoudloos.
![]()

Mooie verzameling. Ik zou ze zowieso allemaal leegdrinken![]()

Thanks 4 the infoNet de monster energy assault op, de suikers niet waard![]()

Net de monster energy assault op, de suikers niet waard![]()
Ze zien er wel echt ziek lekker uit maar ik ga echt geen €5 neerleggen voor een flesje/blikje![]()