AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

F28CEDC6-A0D7-461F-91AF-1C982BE9246E.jpeg
22720AB6-3C1C-41D9-B599-1BD129AB21BD.jpeg
 
2023 meer of minder Monster Ultra drinken? De goede voornemens zijn trouwens meer. Niet minder.
 
Heeft te veel cafeine eigenlijk invloed op het gemoed en test niveau? Zit al maanden in een neerwaartse spiraal.. denk dat die meerdere blikken per dag niet echt helpen..
 
Heeft te veel cafeine eigenlijk invloed op het gemoed en test niveau? Zit al maanden in een neerwaartse spiraal.. denk dat die meerdere blikken per dag niet echt helpen..
Ik dronk voorheen een blik per avond en ben sinds anderhalve maand ofzo helemaal gestopt. En ik moet zeggen dat ik me wel een stuk beter voel. Ik merkte toch geen reet meer van de cafeïne. De eerste week was ff heftig, daarna smooth sailing. Qua energylevels lijk ik wat hoger te zitten. Trainingen verlopen ook beter. Gek genoeg slaap ik wel wat minder :roflol:

Ik mis m'n blikkies wel hoor. Overigens gestopt door medische klachten.
 
Heeft te veel cafeine eigenlijk invloed op het gemoed en test niveau? Zit al maanden in een neerwaartse spiraal.. denk dat die meerdere blikken per dag niet echt helpen..
Slaapkwaliteit wel. En dat heb je waarschijnlijk al langer dan de maanden van de neerwaartse spiraal verwaarloost :-).
 
Heeft te veel cafeine eigenlijk invloed op het gemoed en test niveau? Zit al maanden in een neerwaartse spiraal.. denk dat die meerdere blikken per dag niet echt helpen..
Ik nam 800-1000mg cafeïne per dag (5 u sochtends)
Ik ging om 21:00 slapen en merkte dat het dan nog m'n kwaliteit van slaap beïnvloedde
Ben daar nu mee gestopt want het is ronduit debiel
 
:roflol: Het is voor chauffeurs ook gevaarlijk, om het vervolgens over alcohol te gaan hebben. Omdat dit soms gemixt wordt met energy, geven we dat maar de schuld.
 
:roflol: Het is voor chauffeurs ook gevaarlijk, om het vervolgens over alcohol te gaan hebben. Omdat dit soms gemixt wordt met energy, geven we dat maar de schuld.
Toch triest dat alcohol overal verkocht wordt en een blikje energie opeens vloeibare dood is
 
Oud collega van mij zoop wel 2L koffie per dag, met suiker en melk.
 
Een collega van mij overleeft op 15-20 tassen koffie per dag en 10 sneden brood met rauw gehakt en mayonaise. Tel daarbij nog een pakje sigaretten op per (werk)dag en ga er maar van uit dat hij niet lang meer gaat leven als je hem ziet :')
 
Back
Naar boven