MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Na enkele maanden elke dag 4 blikjes te drinken van 25cl toch maar even afkicken.. mijn libido is al tijdje vrij laag en ik lees dat dat ook wel kan komen door te veel cafeine..
 
Ik ben vanaf morgen exact een maand caffeine-vrij. Het werd vervelend om er zoveel rekening mee te houden om slaperigheid/hoofdpijn te voorkomen.

Denk dat ik nog een paar weekjes doortrek, en dan weer that first hit :D
 
Ik ben vanaf morgen exact een maand caffeine-vrij. Het werd vervelend om er zoveel rekening mee te houden om slaperigheid/hoofdpijn te voorkomen.

Denk dat ik nog een paar weekjes doortrek, en dan weer that first hit :D
Geniet van de niet-zombie modus en daadwerkelijk effect van cafeïne weer voelen :D
 
Ik merk er niks meer van in energie of wakker worden na het drinken van 0,5l energy.
Wel merk ik dat als ik het probeer niet te drinken, niks het kan vervangen, ook koffie niet of cola zero doet 'm ook niet. Je gaat je dagelijkse 1 a 2 blikken dan toch missen. Toch een soort verslaving mogelijk, of mentale gewoonte?
 
Ik merk niks als ik een dag of vaker geen caffeine neem of E-drankje (qua zgn afkick, hoofdpijn...)
 
Ik ben vanaf morgen exact een maand caffeine-vrij. Het werd vervelend om er zoveel rekening mee te houden om slaperigheid/hoofdpijn te voorkomen.

Denk dat ik nog een paar weekjes doortrek, en dan weer that first hit :D
Moet me hier ook eens toe gaan zetten
Zit nu op 600-800mg om een normale training te hebben, is gewoon belachelijk
 
Moet me hier ook eens toe gaan zetten
Zit nu op 600-800mg om een normale training te hebben, is gewoon belachelijk
Zou beginnen met 200mg ED voor 14 dagen en dan tijdje niets
 
Ik merk er niks meer van in energie of wakker worden na het drinken van 0,5l energy.
Wel merk ik dat als ik het probeer niet te drinken, niks het kan vervangen, ook koffie niet of cola zero doet 'm ook niet. Je gaat je dagelijkse 1 a 2 blikken dan toch missen. Toch een soort verslaving mogelijk, of mentale gewoonte?
Gewoonte en gewenning. Maandje geen cafeïne en drink dan de 0,5l nog eens. Als je dan nog geen boost krijgt theelepel pep erdoor.
 
Moet me hier ook eens toe gaan zetten
Zit nu op 600-800mg om een normale training te hebben, is gewoon belachelijk

Ja exact dat soort dingen dus. De hoofdpijn reageert goed op ibuprofen, maar de slaperigheid moet je gewoon accepteren denk ik. Voor mij duurt het altijd 5-7 dagen om volledig afgekickt te zijn
 
Ja exact dat soort dingen dus. De hoofdpijn reageert goed op ibuprofen, maar de slaperigheid moet je gewoon accepteren denk ik. Voor mij duurt het altijd 5-7 dagen om volledig afgekickt te zijn
Ik heb 0 last van hoofdpijn, het verpest m'n slaap ook niet omdat ik het zo vroeg neem
Maar m'n hart gaat het wel snel begeven op deze manier ben ik bang
En klopt, cafeïne weerstand is al na 1-2 weken weer 0.
 
Moet me hier ook eens toe gaan zetten
Zit nu op 600-800mg om een normale training te hebben, is gewoon belachelijk
Wtf kerel, 3 scoops pre aan caffeine?
 
Ik heb exact dezelfde! Pro tip: maak er poeder van en snuif het op, dan komt het 3x zo hard binnen maar hoef je wel 3x minder te gebruiken.:idee:
Ik kook het in bacwater en spuit in mijn ader
 
  • Haha
Waarderingen: 6am
Nu bij de jumbo voor euro per blikje
4F4678EF-2987-44C0-9D4F-1EE9559822E2.jpeg
 
Back
Naar boven