XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Een collega van mij overleeft op 15-20 tassen koffie per dag en 10 sneden brood met rauw gehakt en mayonaise. Tel daarbij nog een pakje sigaretten op per (werk)dag en ga er maar van uit dat hij niet lang meer gaat leven als je hem ziet :')
Zegt hij niet van daar zit aspartaam in? Dat moet ik niet hebben! Dat is slecht? 😅

Zegt hij niet van daar zit aspartaam in? Dat moet ik niet hebben! Dat is slecht? 😅
Het enige wat hij zegt is 'mijn lichaam kan daar allemaal tegen' maar dan wel de meest ongezonde look hebben die je je kan voorstellen. Ook altijd ziek en pijn overal. Je hoort dat hij op het werk is aan zijn vieze vuile rokershoest heel de tijd.

E732542-B-033-B-4-FA1-8-F79-D3856332-E371.jpg
werkt goed, ipv 4x4 kan ik nu 7x4 🤣

Ik heb een tray gele zero gescoord… ananas… Ben benieuwd.

Trouwens sinds heel dat gedoe met oorlog en sancties enzo is Monster Energy compleet verdwenen uit Rusland. Wel jammer.

Soms zie je nog wel eens in drankenwinkels blikjes uit Polen ofzo staan maar die kosten dan gelijk 5 euro ofzo :o Zo’n liefhebber van die meuk ben ik nou ook weer niet.

Gewoon kopen p*ssy, monster is echt geweldig

wel koud drinken, dan is die lekkerder
Dart is sowieso wel het beste. Ik vind groen nog wel oke als hij niet heel koud is. Maar ultra watermelon is warm echt minder. Ik vind fiesta te waterig, paars niet te zuipen... dus mijn keuze is paradise (groen) en wartermelon (rood) en wit. En die gele... dat gaan we dus zien.

Dart is sowieso wel het beste. Ik vind groen nog wel oke als hij niet heel koud is. Maar ultra watermelon is warm echt minder. Ik vind fiesta te waterig, paars niet te zuipen... dus mijn keuze is paradise (groen) en wartermelon (rood) en wit. En die gele... dat gaan we dus zien.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    127,9 KB · Weergaven: 55
20230414_075017.jpg

Geen goede prijs als je alleen voor de monster wilt bestellen.

Terug
Naar boven