- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Aldi? En vanaf welke data mijn monster is bijna op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aldi? En vanaf welke data mijn monster is bijna op
Aldi vanaf 5 juni max 4 pp lol
Sjongejongejonge, wie verzint dat.. 4max..Aldi vanaf 5 juni max 4 pp lol
![]()
MONSTER Enerydrink
MONSTER Enerydrink. Keuze uit green, ultra en mango loco. *Er geldt maximaal 4 dezelfde aanbiedingen per klant per bezoek.van ALDI. Vind hier alle productinformatie en voeg eenvoudig aan je boodschappenlijstje toe om het in de dichtstbijzijnde winkel te gebruiken.www.aldi.nl
Ultra white is echt goed, maar paars en groen vind 'k ook wel lekker.Ik denk wel dat die allemaal met statiegeld zijn? Volgens mij heeft die grenze nog steeds monster zonder statiegeld? De beste smaken zijn na mijn mening ultra white en watermeloen de rest vind ik maar matig....
Ik vind paars (druif) echt vies. Groen en rood (watermelon) vind ik ook lekker. Net als white en pineapple.Ultra white is echt goed, maar paars en groen vind 'k ook wel lekker.
Niet echt inclusieve reactie dit. Beetje rascistisch zelfs.Ik vind paars (druif) echt vies. Groen en rood (watermelon) vind ik ook lekker. Net als white en pineapple.
Ik ben superinclusief. Ik vind de bruine ook lekker namelijk. En dat is voor racisme toch het enige wat telt?Niet echt inclusieve reactie dit. Beetje rascistisch zelfs.
Zelfde hier! maar dan zonder die 36 graden!
Zelfde hier! maar dan zonder die 36 graden!
Maar skipping leg day?
Gisteren bij een supermarkt geweest tegen de duitse grens aan. 2 gebruders of zo iets. In Siebengewalt.
Stuk of 15 verschillende monsters. 1.39 per stuk. 3 nieuwe smaken meegenomen. En een tree van 12 van die groen.
Zal ze een foto plaatsen als ik in het huisje ben.
Dadelijk ook nog even tanken voor 1.86€ ipv 2.29 bij ons thuis
Ik stond te tanken de dag voor we op vakantie gingen. En toen bedacht ik me dat we op vacantie gingen dicht bij de duitse grens.2.29? Wow. Hier is ie in de wijk 2.02 per liter. Wat een verschil zeg.
Ik stond te tanken de dag voor we op vakantie gingen. En toen bedacht ik me dat we op vacantie gingen dicht bij de duitse grens.
Wij hebben parfum vrije wasmiddel nodig omdat onze zoon niet tegen normale kan. 7 euro voor een fles bij ons. Bij de Aldi in deutschland 2 euro