MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Next week
Screenshot_20230531_181054_Samsung Internet.jpg
Aldi? En vanaf welke data mijn monster is bijna op

Aldi? En vanaf welke data mijn monster is bijna op
Aldi vanaf 5 juni max 4 pp lol

Aldi vanaf 5 juni max 4 pp lol
Sjongejongejonge, wie verzint dat.. 4max..

O ja; review van zero ananas. Oordeel: goedgekeurd.

Ik vind hem lekker. Duidelijk ananas, beetje als ananas uit blik maar dat is een guilty pleasure. Dus ik ben fan.

Ik denk wel dat die allemaal met statiegeld zijn? Volgens mij heeft die grenze nog steeds monster zonder statiegeld? De beste smaken zijn na mijn mening ultra white en watermeloen de rest vind ik maar matig....

Ik denk wel dat die allemaal met statiegeld zijn? Volgens mij heeft die grenze nog steeds monster zonder statiegeld? De beste smaken zijn na mijn mening ultra white en watermeloen de rest vind ik maar matig....
Ultra white is echt goed, maar paars en groen vind 'k ook wel lekker.

• Like
Waarderingen: 6am
Bij 36° deze uit de vriezer toveren 🤤

Bijlagen

• 20230720_131140.jpg
    20230720_131140.jpg
    147,9 KB · Weergaven: 105
Die monsters gaan er wel lekker in zeker in een cut voor als ik cravings krijg

Gisteren bij een supermarkt geweest tegen de duitse grens aan. 2 gebruders of zo iets. In Siebengewalt.
Stuk of 15 verschillende monsters. 1.39 per stuk. 3 nieuwe smaken meegenomen. En een tree van 12 van die groen.
Zal ze een foto plaatsen als ik in het huisje ben.

Dadelijk ook nog even tanken voor 1.86€ ipv 2.29 bij ons thuis
20230821_085513.jpg

Laatst bewerkt:
Gisteren bij een supermarkt geweest tegen de duitse grens aan. 2 gebruders of zo iets. In Siebengewalt.
Stuk of 15 verschillende monsters. 1.39 per stuk. 3 nieuwe smaken meegenomen. En een tree van 12 van die groen.
Zal ze een foto plaatsen als ik in het huisje ben.

Dadelijk ook nog even tanken voor 1.86€ ipv 2.29 bij ons thuis

2.29? Wow. Hier is ie in de wijk 2.02 per liter. Wat een verschil zeg.

2.29? Wow. Hier is ie in de wijk 2.02 per liter. Wat een verschil zeg.
Ik stond te tanken de dag voor we op vakantie gingen. En toen bedacht ik me dat we op vacantie gingen dicht bij de duitse grens.
Wij hebben parfum vrije wasmiddel nodig omdat onze zoon niet tegen normale kan. 7 euro voor een fles bij ons. Bij de Aldi in deutschland 2 euro

Ik stond te tanken de dag voor we op vakantie gingen. En toen bedacht ik me dat we op vacantie gingen dicht bij de duitse grens.
Wij hebben parfum vrije wasmiddel nodig omdat onze zoon niet tegen normale kan. 7 euro voor een fles bij ons. Bij de Aldi in deutschland 2 euro

Ja bij DM ben je altijd 30-70% goedkoper uit dan in Nederland. Daar doen ze niet aan kortingen, maar gewoon altijd lage prijzen. Zijn die Duitsers toch nog ergens beter in :p

Terug
Naar boven