- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
paar keer bulken/boeren en het is wegEen halve liter frisdrank met koolzuur lijkt mij niet ideaal, maar als je erop kunt lopen is het goed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paar keer bulken/boeren en het is wegEen halve liter frisdrank met koolzuur lijkt mij niet ideaal, maar als je erop kunt lopen is het goed.
Ik begrijp sowieso al niet hoe je zo een halve liter pre workout weggedronken krijgt 🤣Een halve liter frisdrank met koolzuur lijkt mij niet ideaal, maar als je erop kunt lopen is het goed.
In mijn gym drinken mensen een halve liter monster tijden hun bench sessie en nee maak geen grapje 🥹Ik begrijp sowieso al niet hoe je zo een halve liter pre workout weggedronken krijgt 🤣
als je veel water drinkt, en shakes, is 500ml blikkie niksIk begrijp sowieso al niet hoe je zo een halve liter pre workout weggedronken krijgt 🤣
Easy.als je veel water drinkt, en shakes, is 500ml blikkie niks
Ik heb het vermoeden dat de smaak gewoon het zelfde is als de voormalige zero sugar.

Sinds kort hebben we in het appartementencomplex waar ik woon een 24H supermarkt waar ook Monster wordt verkocht, aan de blikjes te zien uit Polen. In Russia heb je nu al een tijdje geen Monster meer.
Ik heb laatst voor het eerst die groene geprobeerd en f**k, die is wel echt killer zeg. Samen met paars mijn favoriet. Moet het alleen niet te veel drinken want heb na 1 zo’n blikje 3 dagen maagzuur![]()
30 seconden?Ik voel een forum challange aankomen in de contest. Wie drinkt het snelst een 0.5ml monster weg 🙏
Is goed Mien jong.
Zo giet dat in de bouw.