Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Ik begrijp sowieso al niet hoe je zo een halve liter pre workout weggedronken krijgt 🤣
In mijn gym drinken mensen een halve liter monster tijden hun bench sessie en nee maak geen grapje 🥹

Zijn wel de real powerlifters 13min rust tussen de set en constant 1/2/3rep max inc 20% bf.

• Haha
Waarderingen: horn
Ik voel een forum challange aankomen in de contest. Wie drinkt het snelst een 0.5ml monster weg 🙏

Ik drink ook gemakkelijk die halve liter monster weg. Maar dan moet ik wel het eerste halfuur niet gaan lopen of ik lig meer te boeren dan wat anders :roflol: Als je er geen last van hebt, waarom niet.

• Like
Waarderingen: BB_
IMG_0576.jpeg

Nieuwe smaak. De original nu ook suikervrij.

• Like
Waarderingen: Onit
20231114_213806.jpg

Sinds kort hebben we in het appartementencomplex waar ik woon een 24H supermarkt waar ook Monster wordt verkocht, aan de blikjes te zien uit Polen. In Russia heb je nu al een tijdje geen Monster meer.

Ik heb laatst voor het eerst die groene geprobeerd en f**k, die is wel echt killer zeg. Samen met paars mijn favoriet. Moet het alleen niet te veel drinken want heb na 1 zo’n blikje 3 dagen maagzuur :hahaha:

Sinds kort hebben we in het appartementencomplex waar ik woon een 24H supermarkt waar ook Monster wordt verkocht, aan de blikjes te zien uit Polen. In Russia heb je nu al een tijdje geen Monster meer.

Ik heb laatst voor het eerst die groene geprobeerd en f**k, die is wel echt killer zeg. Samen met paars mijn favoriet. Moet het alleen niet te veel drinken want heb na 1 zo’n blikje 3 dagen maagzuur :hahaha:

Die groene laat bij mij altijd m’n glazuur springen na een heel blik. Blijf de moscow mule en de pineapple toch het lekkerst vinden, maar op een warme dag zo’n groene gaat er zeker in!

Zonder te boeren dan wel hè.

Terug
Naar boven