AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Gisteren bij een supermarkt geweest tegen de duitse grens aan. 2 gebruders of zo iets. In Siebengewalt.
Stuk of 15 verschillende monsters. 1.39 per stuk. 3 nieuwe smaken meegenomen. En een tree van 12 van die groen.
Zal ze een foto plaatsen als ik in het huisje ben.

Dadelijk ook nog even tanken voor 1.86€ ipv 2.29 bij ons thuis
20230821_085513.jpg
Deze drie staan ook altijd in het tankstation aan mijn werk. Staan er ook een stuk of 8-10 verschillende en soms wisselen ze eens af met andere smaken. Altijd leuk als ik 's middags hier een broodje ga halen :D

€ 3 hier, dat is een halve dag werken voor veel mensen hier.
IMG_20230909_103841.jpg

Gisteren bij een supermarkt geweest tegen de duitse grens aan. 2 gebruders of zo iets. In Siebengewalt.
Stuk of 15 verschillende monsters. 1.39 per stuk. 3 nieuwe smaken meegenomen. En een tree van 12 van die groen.
Zal ze een foto plaatsen als ik in het huisje ben.

Dadelijk ook nog even tanken voor 1.86€ ipv 2.29 bij ons thuis
20230821_085513.jpg

Die watermeloen smaak ook laatst geprobeerd en ik vond hem wel okay maar niet echt super.
Die eerste rode zero Monster met bessensmaak of whatever het was, was veel beter.

Die watermeloen smaak ook laatst geprobeerd en ik vond hem wel okay maar niet echt super.
Die eerste rode zero Monster met bessensmaak of whatever het was, was veel beter.
Die rode ging wel die op me foto stond. Die middelste was gewoon te zoet. Maar die pinapple is toch wel mijn favoriet. Als ik die weer ergens voor dezelfde prijs tegen kom laad ik de kofferbak weer vol.

Real deal 12x 500ml €12,99 bij Diegrenze
(ze hebben nog steeds geen statiegeld)
IMG_0517.jpeg

In de VS had je een energiedrankje genaamd Bang, 500ml, 0kcal, 300mg caffeine oid, creatine en allerlei vaatverwijdende aminozuren. Fabrikant is een farmaceutisch bedrijf. Voelde net als drugs.

In NL heb je nu ook Bang maar beduidend minder caffeine en een andere smaak, zeer teleurstellend

Erg duur daar zeg, $2,99 per blikkie en $8,99 per 4

Terug
Naar boven