hyperNO
Cool Novice
- Waardering
- 192
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn die 500ml blikken nu niet uit de schappen? Zag laatst in de Albert Heijn en Kruidvat alleen kleine blikjes
Zijn die 500ml blikken nu niet uit de schappen? Zag laatst in de Albert Heijn en Kruidvat alleen kleine blikjes
in belgie rode gele oranje witte en blauwe gewoon 1.23 euro in de supermarkt drink er elke dag 3
Dankje! vind het zelf ook een hele top prestatie !
Hoe eerder we dood zijn hoe beter!

Zowel fincancieel als qua slaap geen probleem, maar voel me al een vieze stim junk..
Laat staan op 3 blikken per dag!? Het is maar goed dat er geen liter of 1.5 liter flessen van zijn..![]()
Ik werk gewoon fulltime hoorZowel fincancieel als qua slaap geen probleem, maar voel me al een vieze stim junk..
Laat staan op 3 blikken per dag!? Het is maar goed dat er geen liter of 1.5 liter flessen van zijn..![]()
Maar vind het nogal zonde geld.Bij AH nog nooit Monster gezien, bij Jumbo wel of gewoon via Musclemeat.
Tja, dan Bali!Inderdaad geen monsters in Bali, echt alleen maar deze red bull. Deze is wel veel lekkerder dan in NL
![]()
Oeps was al genoemd..Tja, dan Bali!
*badum tsss*
Maar goed nieuws vanuit NL...
https://musclemeat.nl/non-diepvries/dranken