Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Zijn die 500ml blikken nu niet uit de schappen? Zag laatst in de Albert Heijn en Kruidvat alleen kleine blikjes

Zijn die 500ml blikken nu niet uit de schappen? Zag laatst in de Albert Heijn en Kruidvat alleen kleine blikjes

appie wel speciaal voor de jeugd gedaan want die zijn zo dom dat ze nu 1 klein blikje kopen ipv 3 blikjes. Haal ze dan helemaal uit de schappen.

Bij AH nog nooit Monster gezien, bij Jumbo wel of gewoon via Musclemeat.

in belgie rode gele oranje witte en blauwe gewoon 1.23 euro in de supermarkt drink er elke dag 3

Zou ook prima 3 blikken monster per dag willen drinken. Maar dat wordt me te duur :emo:

3 blikken voor mij zou teamnosleep zijn.

Zowel fincancieel als qua slaap geen probleem, maar voel me al een vieze stim junk..

Laat staan op 3 blikken per dag!? Het is maar goed dat er geen liter of 1.5 liter flessen van zijn..:rolleyes:

Bij AH nog nooit Monster gezien, bij Jumbo wel of gewoon via Musclemeat.

AH wou geen 500ml formaat ernergy drinks meer vanwege de suikerhoeveelheid. In de praktijk kwam het er op neer dat de suikervrije monster zero dus werd vervangen voor een suikerbom van Rockstar in 250ml.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad geen monsters in Bali, echt alleen maar deze red bull. Deze is wel veel lekkerder dan in NL

image.jpg

Terug
Naar boven