- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Beetje Cherry Cola ook wel, toch ?De eerste smaak was cola achtig en dat ging over naar Dr pepper.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje Cherry Cola ook wel, toch ?De eerste smaak was cola achtig en dat ging over naar Dr pepper.
die gouden is ananasEen beetje, maar het heeft ook wel iets van ananas en passievrucht (maar dan ook weer niet helemaal).
Ja klopt. Die smaakt naar ingeblikte ananas. En groen een soort van appel. Maar het is allemaal geen 'natuurlijke' smaak van het fruit en er zit altijd nog wel eea doorheen qua smaak. In die groene zit ook wat limoen bijvoorbeeld lijkt het.
Granny Smith appelJa klopt. Die smaakt naar ingeblikte ananas. En groen een soort van appel. Maar het is allemaal geen 'natuurlijke' smaak van het fruit en er zit altijd nog wel eea doorheen qua smaak. In die groene zit ook wat limoen bijvoorbeeld lijkt het.

Smaakt naar white power.Nja, het is een fantasiesmaak, dus er zal vanalles in zitten.
@The Hoff is back.1 van de dingen die echt wel goedkoop zijn hier in Noorwegen. Erg breed assortiment in elke winkel.
Meestal rond 1.25€
Deze zag ik vandaag. 2 voor 0.80€
![]()

Zelf ben ik er geen fan van. Maar ik hou dan ook niet van gember in mijn drinken 😂Is die Mule lekker? Zie hem hier ook staan maar ben bang dat het van die derrie is
ja hoor smaakt primaIs die Mule lekker? Zie hem hier ook staan maar ben bang dat het van die derrie is
Zelf ook geen fan van. Smaakt inderdaad naar gember.Is die Mule lekker? Zie hem hier ook staan maar ben bang dat het van die derrie is