- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dus echt nog nooit koppijn gehad van stoppen met cafeine en ik heb echt weken gehad dat ik elke dag een gram nam![]()
Denk stiekem dat het kan. Ik kan bv boven 80% zwarte chocolade niet verdragen of ik krijg al knallend koppijn, zelfde mijn koffie.Denk dat het persoonlijk is, ikzelf heb echt dagen hoofdpijn gehad na stoppen met caffeïne (5-6 blikjes energiedrank per dag).
Edit:
Ik lees nu pas de rest haha. 2 weken lang van 1-2 blikken per dag is wel 'extreem', maar zeker niet onmogelijk. Zou dan gewoon wegblijven van caffeïne (afgezien wellicht van thee of wat cola oid, maar zelfs daar zijn caffeïne vrije varianten in te vinden).
Ik heb dus echt nog nooit koppijn gehad van stoppen met cafeine en ik heb echt weken gehad dat ik elke dag een gram nam![]()
kom maar met de review

Ik bewaar hem tot morgen, ik heb die van een collega gekregen en het staat nu in de ijskast

koelkast bedoel je denk ik?Ik bewaar hem tot morgen, ik heb die van een collega gekregen en het staat nu in de ijskast
Ik zal maar niet frigo zeggen 😬

Ik vind hem een beetje appart smaken voor een Monster, cola-Dr pepper achtig smaakje.
Ik vind hem een beetje appart smaken voor een Monster, cola-Dr pepper achtig smaakje.
De eerste smaak was cola achtig en dat ging over naar Dr pepper.

Ik proef er een beetje 7up in.![]()
Nou, heb ze eindelijk dus kunnen vergelijken
Nu ik de 'originele' zero heb geprobeerd merk ik duidelijker wat het verschil is met deze, deze is lichter van smaak en inderdaad zoals anderen al zeiden, een lichte citrus/citroen smaak.
Niet overheersend want ik hou helemaal niet van citroen smaken maar dit valt mee.
Een beetje, maar het heeft ook wel iets van ananas en passievrucht (maar dan ook weer niet helemaal).
Dat proef ik niet 🤷♂️Een beetje, maar het heeft ook wel iets van ananas en passievrucht (maar dan ook weer niet helemaal).
Nja, het is een fantasiesmaak, dus er zal vanalles in zitten.