AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Ik heb dus echt nog nooit koppijn gehad van stoppen met cafeine en ik heb echt weken gehad dat ik elke dag een gram nam :o

Ik heb dus echt nog nooit koppijn gehad van stoppen met cafeine en ik heb echt weken gehad dat ik elke dag een gram nam :o

Denk dat het persoonlijk is, ikzelf heb echt dagen hoofdpijn gehad na stoppen met caffeïne (5-6 blikjes energiedrank per dag).

Edit:
Ik lees nu pas de rest haha. 2 weken lang van 1-2 blikken per dag is wel 'extreem', maar zeker niet onmogelijk. Zou dan gewoon wegblijven van caffeïne (afgezien wellicht van thee of wat cola oid, maar zelfs daar zijn caffeïne vrije varianten in te vinden).

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lion
Denk dat het persoonlijk is, ikzelf heb echt dagen hoofdpijn gehad na stoppen met caffeïne (5-6 blikjes energiedrank per dag).

Edit:
Ik lees nu pas de rest haha. 2 weken lang van 1-2 blikken per dag is wel 'extreem', maar zeker niet onmogelijk. Zou dan gewoon wegblijven van caffeïne (afgezien wellicht van thee of wat cola oid, maar zelfs daar zijn caffeïne vrije varianten in te vinden).
Denk stiekem dat het kan. Ik kan bv boven 80% zwarte chocolade niet verdragen of ik krijg al knallend koppijn, zelfde mijn koffie.

Raar gozer ben ik. Maar goed toch bedankt allen.

Ik ook niet. Maar ik heb wel echt een verschrikkelijk tyfushumeur en 0,0 energie als ik abrupt stop met cafeïne. Toevallig deze hele week een detox gedaan. Wat een kutweek was het.

Trouwens digestion is wel +1000000 als ik geen cafeïne neem.

Ik ben benieuwd hoe ie smaakt.

20231214_092852.jpg

IMG_20231217_142250.jpg

Deze nu aan het proberen om een poging te doen het te vergelijken met de Monster Ultra zero (witte). Tot zover denk ik dat het verschil zit in de sterkte van de smaak. Imho heeft de witte dezelfde smaak als deze maar ietsjes lichter van smaak.. if that makes sense :roflol:

Geen idee of het de smaak verandert maar ik zal het laatste beetje bewaren voor morgen en dan de witte morgen proberen, om ze tegelijkertijd te vergelijken :D

IMG20231220160911.jpg

Nou, heb ze eindelijk dus kunnen vergelijken :roflol:
Nu ik de 'originele' zero heb geprobeerd merk ik duidelijker wat het verschil is met deze, deze is lichter van smaak en inderdaad zoals anderen al zeiden, een lichte citrus/citroen smaak.
Niet overheersend want ik hou helemaal niet van citroen smaken maar dit valt mee.

IMG20231220160911.jpg

Nou, heb ze eindelijk dus kunnen vergelijken :roflol:
Nu ik de 'originele' zero heb geprobeerd merk ik duidelijker wat het verschil is met deze, deze is lichter van smaak en inderdaad zoals anderen al zeiden, een lichte citrus/citroen smaak.
Niet overheersend want ik hou helemaal niet van citroen smaken maar dit valt mee.
Ik proef er een beetje 7up in.

Terug
Naar boven