XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Die witte was niet te nassen, heb je de tropical op?? Die is naar mijn mening een betere variant van de fiesta monster
Ik heb ze alle 3 geprobeerd en meerdere blikken want had 3 sixpacks. White is een slechte variant van de witte monster, tropical een slechte variant van de fiesta en regular een variant van redbull (vind redbull ook niet lekker). Ieder zijn smaak haha.

Ik heb ze alle 3 geprobeerd en meerdere blikken want had 3 sixpacks. White is een slechte variant van de witte monster, tropical een slechte variant van de fiesta en regular een variant van redbull (vind redbull ook niet lekker). Ieder zijn smaak haha.
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens. De zero A.K.A Redbull is niet te zuipen

Voor de geïnteresseerden:

Deze 2 smaken precies hetzelfde, gewoon hetzelfde product maar in een ander jasje. Niks nieuws aan!

Bijlagen

• monster-energy-absolutely-zero-12-x-500-ml.png
    monster-energy-absolutely-zero-12-x-500-ml.png
    429 KB · Weergaven: 40
  • image-3.jpg
    image-3.jpg
    151,3 KB · Weergaven: 47
deze ?
Klopt met black friday had je gekke actie.

Voor de geïnteresseerden:

Deze 2 smaken precies hetzelfde, gewoon hetzelfde product maar in een ander jasje. Niks nieuws aan!

Die zwarte zero was toch een tijdje uit productie gehaald? En nu dus idd terug in een ander blikje.

Was vroegah wel by far mijn favoriet. Gewoon die originele Black Monster smaak zonder al die homoseksuele smaakjes en ook nog eens zero. Perfect.

Maar wát is dan precies het verschil in smaak tussen die (zwart zero) met de ultra (wit zero).
Wat maakt 'ultra' anders?

Ja ik kan ze beiden kopen en zelf proberen maar als iemand het weet, lees ik het liever :o

Maar wát is dan precies het verschil in smaak tussen die (zwart zero) met de ultra (wit zero).
Wat maakt 'ultra' anders?

Ja ik kan ze beiden kopen en zelf proberen maar als iemand het weet, lees ik het liever :o

Die zwarte is gewoon de klassieke energy drink smaak.

Die witte is met citrus shit, geloof ik.

Ik proef zelf geen smaakje bij de witte, ik dacht altijd dat dit dezelfde als de normale monster was maar dan zero :roflol:

Misschien toch maar kopen en proberen dus, dus zwart met groen of blauwe letters (zal eens zien welke ze hier hebben)

Gewoon kopen en zelf proeven, wat ik lekker vind kun jij vies vinden

Geel is citrus, maar die zie je amper meer (ik weet niet of ie nog bestaat).

Smaak kun je niet echt omschrijven. Hoe smaakt bijvoorbeeld cola of kip of biefstuk?

Laatst bewerkt:
wit is zgn citroensmaak, maar vind het niet echt naar citroen smaken

ik ga nog maar eens proberen te stoppen met energydrinks.. ben nu al maandenlang een liter per dag aan het binnekappen.
libido is heel laag en zin om te trainen is ook nihil. even kijken of het teveel aan cafeine daar de oorzaak van is

ik ga nog maar eens proberen te stoppen met energydrinks.. ben nu al maandenlang een liter per dag aan het binnekappen.
libido is heel laag en zin om te trainen is ook nihil. even kijken of het teveel aan cafeine daar de oorzaak van is
Denk dat er wel wat anders aan de hand is en die 2 monsters pd hierin niet meespelen 🫠

Misschien offtopic: maar wie heeft last van ‘caffeine withdrawal’ heb een lange tijd Monster Zero gedronken elke dag 1 tot 2 blikken per dag. Dan beu gedronken, kreeg vervolgens 2 weken lang hoofdpijn. Hoofdpijn begon altijd gedeeltelijk over de dag, pijn en bonkend gevoel achterin het hoofd, niet super veel pijn maar je voelt wel iets bonken. Na googlen vond ik ‘caffeine withdrawal’

na 1 maand gestopt zijn met monster, actie gezien van ESN en weer Energy drinken gekocht en moet zeggen super lekker maar als ik 1 blik dronk en bv dag erna niet, kreeg ik de dag dat ik dan niks dronk weer dat zelfde gevoel van hoofdpijn. Ligt de oorzaak elders of is dit echt te wijten aan ‘caffeine withdrawal’

Bloeddruk in deze periode van hoofdpijn ook gecheckt, lag niet aan bloeddruk (122/72)

Er zit nog maar 160mg caf. in 500ml Monster tegenwoordig, dus dat zal meevallen.

Misschien offtopic: maar wie heeft last van ‘caffeine withdrawal’ heb een lange tijd Monster Zero gedronken elke dag 1 tot 2 blikken per dag. Dan beu gedronken, kreeg vervolgens 2 weken lang hoofdpijn. Hoofdpijn begon altijd gedeeltelijk over de dag, pijn en bonkend gevoel achterin het hoofd, niet super veel pijn maar je voelt wel iets bonken. Na googlen vond ik ‘caffeine withdrawal’

na 1 maand gestopt zijn met monster, actie gezien van ESN en weer Energy drinken gekocht en moet zeggen super lekker maar als ik 1 blik dronk en bv dag erna niet, kreeg ik de dag dat ik dan niks dronk weer dat zelfde gevoel van hoofdpijn. Ligt de oorzaak elders of is dit echt te wijten aan ‘caffeine withdrawal’

Bloeddruk in deze periode van hoofdpijn ook gecheckt, lag niet aan bloeddruk (122/72)

Mijn vriendin heeft hier ook last van.

Remedie: niet stoppen met cafeïne

Cafeïne is verslavend, je went er snel aan. Als je hoofdpijn krijgt wanneer je geen cafeïne neemt, dan is je lichaam er dusdanig aan gewend dat je ook geen energieboost meer krijgt van de cafeïne. Waarschijnlijk neem je het dan iedere dag op hetzelfde tijdstip.

Twee weken is wel belachelijk lang. Kan mij moeilijk voorstellen dat dat van alleen twee blikjes energiedrink is. Ik ben dol op koffie en merk het soms in het weekend als ik geen koffie neem. Maargoed, je kan het gewoon afbouwen, dan heb je er minder last van. Eenmaal afgebouwd merk je weer meer van de voordelen van cafeïne.

Terug
Naar boven