- Waardering
- 1.759
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Monster energy ultra heeft 0kcal en is lekker van smaak en daardoor heb je een soort van lekker iets zonder 'eigenlijk' te zondigen. En er zit nog eens 150mg caffeine in een blik en dat heb je wel eens nodig op kantoorWat is 't verschil tussen monster en alle andere energy drankjes dat het hier zo populair is?

Yes...jelly

In Duitsland hebben ze de gele. Daarnaast ook nog meer Zero Calorie energy blikken met smaak van andere merken. Bij de Appie hebben ze trouwens nu witte Monster blikjes van 250 ml te koop. Zijn 4-packs en kosten geloof ik 3,80.
Hoe is geel? Echt citroen of niet?Die h
Die hebben we hier in België ook. De witte, oranje, rode, gele en dan nog de regular zero calorie.
De
De gele kan je een beetje vergelijken met fanta lemon. Je proeft echt wel de citroen smaak.
Heel anders dan de witte. De witte is voor mij een afkooksel van de originele groene, veel te zoet maar dan zonder kcal.
DIT!

Daar was ik uiteraard al lid! Werd gister een bavarois recept gepost inderdaadEr zijn nog grote monsterliefhebbers zo te zien
[Link niet meer beschikbaar]
kijk die verzamelingen en ijsrecepten![]()

Op IG is helemaal ziek. Daar heb je collectors die daadwerkelijk 5euro per blik betalen..Er zijn nog grote monsterliefhebbers zo te zien
[Link niet meer beschikbaar]
kijk die verzamelingen en ijsrecepten![]()