AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

No problem, ik ben zelf enorm fan van de rode. De witte is ook lekker alleen de oranje vind ik echt te veel naar zoetstof smaken.
Ik ben heel benieuwd naar de zwarte, paarse en blauwe.
 
rode is ook mijn favoriet. Oranje is idd iets te, bestel die ook niet meer mee
 
Beste Monster...

Haal asjeblieft die smerige oranje eruit en vervang die voor paars of blauw...

Bijvoorbaat dank!:cheer:
 
Wat is 't verschil tussen monster en alle andere energy drankjes dat het hier zo populair is?
 
Wat is 't verschil tussen monster en alle andere energy drankjes dat het hier zo populair is?
Monster energy ultra heeft 0kcal en is lekker van smaak en daardoor heb je een soort van lekker iets zonder 'eigenlijk' te zondigen. En er zit nog eens 150mg caffeine in een blik en dat heb je wel eens nodig op kantoor:o
 
Ik ga ze binnekort allemaal drinken in de usa:D
 
Kijk eens op Monster Punch Energy 500ml of er nog iets van jouw gading tussen staat.

Prijzen zijn tussen de EUR 1,80 en 5 piek.....
En in UK hebben ze allerlei smaken in de super. Die paarse is mijn favoriet.
 
In Duitsland hebben ze de gele. Daarnaast ook nog meer Zero Calorie energy blikken met smaak van andere merken. Bij de Appie hebben ze trouwens nu witte Monster blikjes van 250 ml te koop. Zijn 4-packs en kosten geloof ik 3,80.
 
Die h
In Duitsland hebben ze de gele. Daarnaast ook nog meer Zero Calorie energy blikken met smaak van andere merken. Bij de Appie hebben ze trouwens nu witte Monster blikjes van 250 ml te koop. Zijn 4-packs en kosten geloof ik 3,80.

Die hebben we hier in België ook. De witte, oranje, rode, gele en dan nog de regular zero calorie.
 
Smaakt geel niet beetje zelfde als wit?
 
De
Hoe is geel? Echt citroen of niet?

De gele kan je een beetje vergelijken met fanta lemon. Je proeft echt wel de citroen smaak.

Heel anders dan de witte. De witte is voor mij een afkooksel van de originele groene, veel te zoet maar dan zonder kcal.
 
De


De gele kan je een beetje vergelijken met fanta lemon. Je proeft echt wel de citroen smaak.

Heel anders dan de witte. De witte is voor mij een afkooksel van de originele groene, veel te zoet maar dan zonder kcal.

Niks voor mij, hou nie van fanta lemon, ik wil gvd de blauwe, paarse en zwarte!
 
Nu ben ik ook benieuwd. :)
 
Er zijn nog grote monsterliefhebbers zo te zien:o
[Link niet meer beschikbaar]
kijk die verzamelingen en ijsrecepten:roflol:
 
Er zijn nog grote monsterliefhebbers zo te zien:o
[Link niet meer beschikbaar]
kijk die verzamelingen en ijsrecepten:roflol:
Daar was ik uiteraard al lid! Werd gister een bavarois recept gepost inderdaad:heart:
 
Er zijn nog grote monsterliefhebbers zo te zien:o
[Link niet meer beschikbaar]
kijk die verzamelingen en ijsrecepten:roflol:
Op IG is helemaal ziek. Daar heb je collectors die daadwerkelijk 5euro per blik betalen..

Can Collector Energy + Soda (@can.collector.sweden) • Instagram photos and videos

monster (@monster_energy_cans_nl) • Instagram photos and videos

Energycans (@dutch_energycans) • Instagram photos and videos

energycans_nl® (@energycans_nl) • Instagram photos and videos
 
Back
Naar boven