AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Is een hele kult joh :roflol:

Volgens mij valt er best wat te verdienen als je een mooie deal kunt sluiten met Monster en distributeur wordt voor ze in NL, of zelfs de EU. Als die zooi in Spanje te krijgen is, dan moet het niet zo moeilijk zijn om het ook in NL voor een schappelijke prijs te verkopen.
 
Energy Drinks | Candyfactory.be
ik had zon goede hoop toen ik deze site zag, ik scrollde naar beneden en zag die ultra's voor €2,- p.s. staan maar als je verder naar beneden gaat kom je op de andere varianten voor €4,50 en niet op voorraad:rolleyes:
 
en nu een site waarop je de gele kunt bestellen voor €2,- per stuk als je verzendkosten(€8,-!) erbij rekent
ik ga hun mailen of ze misschien ook de andere varianten kunnen importeren

EDIT: hierbij trouwens de link [Link niet meer beschikbaar]
 
Verzamelen ja kleine investering. Als je elke dag 1 drinkt is het een ander verhaal.
True..true! Ik wil ze alleen maar drinken..vind de blikken best mooi, maar ga ze toch echt niet verzamelen:o
 
Reactie van hun:
Hoi wij gaan overstappen op een nieuwe leverancier mogelijk hebben zei meer in hun aanbod.

M.v.g.
Rob Pain

Lekker nederlands ook:o, ik zal wel vragen of dat korte of lange termijn is
 
Hij ging vandaag naar Engeland om met leveranciers te praten
 
Maar een mailtje gestuurd of hij al meer weer erover.
 
Er zijn andere monsters verkrijgbaar waar onder ook in flessen.
Ik moet dit eerst even uitzoeken deze nieuwe groot handel heeft vele andere producten.
Wij gaan ons assortiment zo spoedig mogelijk uitbreiden.
Gr. Rob

:heart::heart::heart:
 
Hij mailt nu dat ze ook Monster Hydro gaan leveren, soort van energiewater, wel 100kcal maar suikervrij. 120mg caffeine
 
Monster Energy - The English Shop
Monster Hydro's staan online, geen idee of dat iets is maar de prijs is wel mooi, net iets meer dan €1,- per stuk.
Nieuwe ultras staan nog niet online dus ik heb geen idee of die gaan komen maar dat wacht ik nog wel even af
 
Indien je vlakbij of in de buurt van de de duitse grens woont, kan het lonen om eens over de grens te shoppen. Bij de Rewe/Edeka verkopen ze namelijk ook verschillende varianten.
Heb de Icetea variant gedronken tijdens onze vakantie (die was heerlijk, zelfs vriendin vond het prima, en gehaald bij Rewe én Edeka!), enkel kosten de blikken daar rond de 1.70/st (excl 25ct statiegeld), dus iets meer wat je normaal bij een supermarkt hier in NL neer legt.
 
Nice woon 23km van een Edeka winkel.
:)
 
Drink altijd die rode en vorige week de witte mee genomen. Moet zeggen dat die best goed smaken.

Nu las ik in dit topic dat de oranje ookk weinig suiker bevat dus die heb ik gisteren mee genomen.

Smaakt naar die 3es sinas die al een paar dagen openstaat.

Zo fris en zoet die rode en witte zijn zo plat en flauw van smaak zijn die oranje
 
Kan de rode niet echt vergelijken met een ander drankje of een smaak. Het is iig de lekkerste die in NL te verkrijgen is haha.
 
Drink altijd die rode en vorige week de witte mee genomen. Moet zeggen dat die best goed smaken.

Nu las ik in dit topic dat de oranje ookk weinig suiker bevat dus die heb ik gisteren mee genomen.

Smaakt naar die 3es sinas die al een paar dagen openstaat.

Zo fris en zoet die rode en witte zijn zo plat en flauw van smaak zijn die oranje
Dit dus:roflol:

Weg met die oranje bocht! Laat daar Ultra blue of Violet maar voor terugkomen!:zuip:
 
Kan de rode niet echt vergelijken met een ander drankje of een smaak. Het is iig de lekkerste die in NL te verkrijgen is haha.

Dat vind ik ook. Ondanks dat ik helemaal niet van die zoete drankjes hou vind ik die rode lekker.
Maar hier in de winkel hebben ze alleen die witte van die suikervrije.

Dus bij gebrek aan rode volstaat die witte ook een keer.
 
Back
Naar boven