AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

En ik moet het hier gvd mee doen.

Bijlagen

• 20171013_184739.jpg
    20171013_184739.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 253
  • Topic Starter Topic Starter
Pff en wij zitten nog steeds zonder iets:(

Ik drink meestal wel een blik monster ultra voor de smaak en omdat het kcal vrij is en in NL hebben we hiervan 3 varianten: wit, oranje en rood. Nu heb je in het buitenland bijvoorbeeld ook zwart en geel. Nu is mijn vraag of iemand een webshop weet die deze verkopen voor een niet al te gekke prijs. Als ik zelf rondkijk kom ik op €4,50 per blik:rolleyes:
Musclemeat geloof ik. Ik weet wel dat ze in Belgie overal in de winkels te koop zijn, dus mocht je dicht bij de grens wonen;)

Musclemeat geloof ik. Ik weet wel dat ze in Belgie overal in de winkels te koop zijn, dus mocht je dicht bij de grens wonen;)

Alleen die gele toch? Zover ik weet is blauw, paars en zwart niet verkrijgbaar in europa. Was het maar al mei:(

musclemeat is mijn leverancier al voor een paar maanden haha. Verder kan ik de kleuren die ik noemde ook in de jumbo halen. Helaas nog steeds geen andere kleuren:(

musclemeat is mijn leverancier al voor een paar maanden haha. Verder kan ik de kleuren die ik noemde ook in de jumbo halen. Helaas nog steeds geen andere kleuren:(
Ja ik was laatst in Belgie en daar zag ik in iedergeval die gele staan, meteen een paar van meegenomen!

Alleen die gele toch? Zover ik weet is blauw, paars en zwart niet verkrijgbaar in europa. Was het maar al mei:(

Ja klopt, zag alleen die gele. Europa wordt echt achtersteld wat betreft Monster energie:(

Nee bedoel ultra zero

Sunrise is de minste:p

Hier in België toch nog redelijk wat keuze, al neem ik wel steeds de Sunrise :zuip:

IMG_0231.JPG
Als ik naar 3 verschillende supermarkten ga kan ik de meeste ook wel vinden in NL. Behalve die paarse Punch. Echter is die waarschijnlijk niet zero...dus die drink ik niet:roflol:

:exactly::iagree:

Walgelijk is die! Beter Ultra of Ultra red:heart:

En dan op een tweede plaats de Rehab en de Absolutely zero..

De niet light/zero varianten heb ik eigenlijk nog nooit op..:o

Inmiddels bijna een halfjaar verder en ik zit nog steeds aan mijn witte en rode monsters:o. Gisteren voor het eerst geel op en die wordt vaker gepakt
toevallig nog iemand nieuws met andere monster ultra's?
Van Cola zijn er ook steeds meer zero varianten en zelfs voortaan flessen cola vanille zero en cherry zero etc:)

De gele monster ultra's zijn nu bij de jumbo te koop

Inmiddels bijna een halfjaar verder en ik zit nog steeds aan mijn witte en rode monsters:o. Gisteren voor het eerst geel op en die wordt vaker gepakt
toevallig nog iemand nieuws met andere monster ultra's?
Van Cola zijn er ook steeds meer zero varianten en zelfs voortaan flessen cola vanille zero en cherry zero etc:)
Ik heb toentertijd contact gehad met monster NL. Zij gaven aan dat de andere ultras gewoonweg niet worden geproduceerd in NL. Zal een kwestie van geduld zijn..of althans, dat hoop ik!:zuip:

De gele ultra is inderdaad goed gekeurd!:D

Terug
Naar boven