MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Gisteren een bruin blik monster gescoord bij ons op de zaak. Wallmart had maar een paar smaken.
Maar de benzinepompen hier zijn een compleet ander verhaal. Denk tussen de 15-20 smaken op sommige plekken.

Die bruine smaakt precies als ijs koffie. Ook geen prik.

Wellicht kun je bij jou ook gewoon Bang! kopen net als hier? (Aruba)

Neem aan dat die 'ijskoffie' wel gewoon kcal had en niet zero was? :p

Die rechter heb ik hier wel eens in de spar city zien liggen. Nooit gehaald tho.

Ik heb via via vernomen dat NL misschien toch gewoon Ultra-violet en Mango loco gaat verkopen in de supers dit jaar!

Laat ik hopen dat dat waar is! En dan mag sunrise direct naar de hel verbannen worden!

Ik heb via via vernomen dat NL misschien toch gewoon Ultra-violet en Mango loco gaat verkopen in de supers dit jaar!

Laat ik hopen dat dat waar is! En dan mag sunrise direct naar de hel verbannen worden!

Die 2 zag ik gisteren ook staan.
Op de job waar ik bezig ben hebben ze alleen die witte en die koffie smaak.

Ik kom vandaag bij de benzine pomp waarschijnlijk. Maar ga naar het werk sowieso naar de wallmart. Hier zuiveren ze het water met iets van chloride. Al het kraanwater snaakt naar chloor en de koffie dus ook. Even wat flessen water halen en zal daar ook kijken voor die muscle monster.
Supps bij wallmart zijn veel goedkoper dan bij ons. Zal fototje maken en op insta zetten vanavond.

Ik kom vandaag bij de benzine pomp waarschijnlijk. Maar ga naar het werk sowieso naar de wallmart. Hier zuiveren ze het water met iets van chloride. Al het kraanwater snaakt naar chloor en de koffie dus ook. Even wat flessen water halen en zal daar ook kijken voor die muscle monster.
Supps bij wallmart zijn veel goedkoper dan bij ons. Zal fototje maken en op insta zetten vanavond.
Die chloor smaak is zowat overal wanneer je de Nederlandse grens over gaat. Wij zijn echt gezegend met fantastisch water in NL.

Score uit Dublin tot zover.
Gisteren ook nog de ultra blue en violet tegengekomen, maar die zijn al op :zuip:
IMG_20190128_162824.jpg

Zo zo, dat klinkt niet verkeerd. Ik ben benieuwd hoeveel soorten je tegenkomt die je nog niet op hebt
Anders ik wel, heb er namelijk al flink wat op.

1. Original
  2. Absolutley zero
  3. The Doctor
  4. Ripper
  5. Assault
  6. Ultra Violet
  7. Ultra Blue
  8. Ultra Sunrise
  9. Ultra Red
  10. Ultra Citron
  11. Ultra white
  12. Ultra Black
  13. Mango Loco
  14. Pipeline punch roze
  15. Pipeline punch paars
  16. Punch monster red
  17. Rehab lemon
  18. Rehab peach
  19. Rehab pink lemonade
  20. Rehab raspberry
  21. Rehab green tea
  22. Rehab white dragon
  23. Java Kona Blend
  24. Java Vanilla light
  25. Muscle monster vanille
  26. Muscle monster banaan
  27. Lewis hamilton
  28. Hydro manic melon
  29. Hydro mean green
Een aardige lijst nu ik het zo zie, deels met dank aan @flexx123 Er staan voornamelijk nog wat Java's op mijn "to taste lijst"

https://www.monsterenergy.com/us/en/products/monster-energy

Dat is niet verkeerd. Vakantie of voor werk?
Veel plezier in ieder geval.
Vakantie gelukkig. Beetje verlate honeymoon :D

De zero blijft het best. Daarna voor mij de original (als je paar keer geen zero drinkt en deze wordt de original weer steeds lekkerder). De rode assault is ook niet slecht.
De rest was teleurstellend, geen aparte eigen smaak maar meer fanta smaakjes.
Zijn er nog edities die een geheel eigen, maar toch duidelijke energy smaak (dus geen frisdrank) hebben?

Terug
Naar boven