AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

!!!!!!!!!
Monster energy juice mango loco en roze punch(?) gespot bij spar citycentre utrecht

Niet die punch die je ook gewoon bij de jumbo etc hebt
 
!!!!!!!!!
Monster energy juice mango loco en roze punch(?) gespot bij spar citycentre utrecht

Niet die punch die je ook gewoon bij de jumbo etc hebt
Hey..je was in de buurt! Had je ook wel die 4 zwart groene kunnen oppikken..:rolleyes:
 
Zondagnamiddag monstertje erin
4FB727E2-44DA-467E-9150-4D22A04C823C.jpeg
 
Bij ah? Lijkt me sterk omdat ah geen halve liter blikken meer verkoopt voor een aantal jaar nu.
Serieus? Toch volgend weekend nog maar eens even goed kijken ben er vanochtend nog geweest (overigens geen blikken meegenomen want had nog wat halve liters staan)
 
Ah heb ik ze gehaald
 
Ik zie op website idd enkel 250ml blikken. Wel duur btw. Bij de jumbo betaal je voor halve liter zo'n 1,34 euro geloof ik en dit is de helft voor 0,90 cent
 
Vandaag in de Kiosk op het station (je weet wel, met die oranje borden) monster 500ml 1€. Vorige week waren ze ook al heel goedkoop. Natuurlijk ben je niet altijd op het station maar dat je het weet
 
Vandaag in de Kiosk op het station (je weet wel, met die oranje borden) monster 500ml 1€. Vorige week waren ze ook al heel goedkoop. Natuurlijk ben je niet altijd op het station maar dat je het weet
Kom ik echt nooit haha. Alweer 4 jaar geleden denk voor het laatst. En hoop ook dat ik er nooit meer kom :p
 
Aanbiedingen voor rond de euro zie je weleens, onlangs ook bij Big Bazaar. Dat is het moment om te hamsteren. AH is echt f*cking naïef met de verkoop van blikken Monster. Zogenaamd aan een gezonder imago werken door geen halve liters meer te verkopen, maar 80% van de supermarkt ligt wel vol met rotzooi enkel omdat mensen daar interesse in hebben en maximaal winst te maken.
 
Aanbiedingen voor rond de euro zie je weleens, onlangs ook bij Big Bazaar. Dat is het moment om te hamsteren. AH is echt f*cking naïef met de verkoop van blikken Monster. Zogenaamd aan een gezonder imago werken door geen halve liters meer te verkopen, maar 80% van de supermarkt ligt wel vol met rotzooi enkel omdat mensen daar interesse in hebben en maximaal winst te maken.
Dit dus:exactly:
 
Oke oke, ik ben bijna overtuigd. Maar hoe slecht is zo'n blik Monster nu echt? Nemen jullie dat dagelijks of is dat af te raden? Af en toe een oppeppertje is wel chill voor het trainen, is Monster daar geschikt voor of kan ik dan beter pep in m'n neus gooien?
 
Oke oke, ik ben bijna overtuigd. Maar hoe slecht is zo'n blik Monster nu echt? Nemen jullie dat dagelijks of is dat af te raden? Af en toe een oppeppertje is wel chill voor het trainen, is Monster daar geschikt voor of kan ik dan beter pep in m'n neus gooien?
Beter een punt pep!:roflol:
 
Oke oke, ik ben bijna overtuigd. Maar hoe slecht is zo'n blik Monster nu echt? Nemen jullie dat dagelijks of is dat af te raden? Af en toe een oppeppertje is wel chill voor het trainen, is Monster daar geschikt voor of kan ik dan beter pep in m'n neus gooien?
Definitie van een slecht product?
 
Definitie van een slecht product?
"slechter" dan koffie? Of is beide af te raden en moet ik gewoon een banaan snoepen. Of ben ik nu gewoon aan het mierenneuken en beïnvloed door de mediaberichten? :)
 
Ik drink de laatste tijd twee blikken 500ml per stuk per dag. Vind het zo lekker (vooral de rode). Maar moet wel gaan minderen naar 1 500ml blik. Slecht? Geen idee ongetwijfeld. Ik krijg er ook geen oppepper van, vind het vooral lekker. Kan het om 21.00 uur nog drinken en 22.30uur naar bed gaan. Zonder problemen val ik direct in slaap (heb ik met andere energy dranken ook)

BTW. Ben vandaag Ah geweest en idd geen 500ml blikken. Ik heb ze dus bij de jumbo gezien.
 
Back
Naar boven