Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Anders ik wel, heb er namelijk al flink wat op.

1. Original
  2. Absolutley zero
  3. The Doctor
  4. Ripper
  5. Assault
  6. Ultra Violet
  7. Ultra Blue
  8. Ultra Sunrise
  9. Ultra Red
  10. Ultra Citron
  11. Ultra white
  12. Ultra Black
  13. Mango Loco
  14. Pipeline punch roze
  15. Pipeline punch paars
  16. Punch monster red
  17. Rehab lemon
  18. Rehab peach
  19. Rehab pink lemonade
  20. Rehab raspberry
  21. Rehab green tea
  22. Rehab white dragon
  23. Java Kona Blend
  24. Java Vanilla light
  25. Muscle monster vanille
  26. Muscle monster banaan
  27. Lewis hamilton
  28. Hydro manic melon
  29. Hydro mean green
Een aardige lijst nu ik het zo zie, deels met dank aan @flexx123 Er staan voornamelijk nog wat Java's op mijn "to taste lijst"

https://www.monsterenergy.com/us/en/products/monster-energy

Vakantie gelukkig. Beetje verlate honeymoon :D

Java salted caramel:)

De zero blijft het best. Daarna voor mij de original (als je paar keer geen zero drinkt en deze wordt de original weer steeds lekkerder). De rode assault is ook niet slecht.
De rest was teleurstellend, geen aparte eigen smaak maar meer fanta smaakjes.
Zijn er nog edities die een geheel eigen, maar toch duidelijke energy smaak (dus geen frisdrank) hebben?
Violet en blue sowieso. Lewis hamilton is een beetje een zoete energy, vind ik erg lekker.

USA toch?
Wel goede steakhouses... Maar behoorlijk duur :o
Ja zijn eergisteten naar een steakhouse geweest. Filet genomen van 10oz. Perfect beried en weinig vet. Smaakte erg goed. Gemmidelde rekening is tussen de 150-200$ per diner voor 4 personen. Dus dat valt best wel mee. Maar we hoeven daar niet op te letten.

Gespot in de Jumbo. Helaas wel in de plaats voor m'n favoriet... De blauwe zero :(
132a65e4a4d537712887c847948c604d.png

Deze is helaas 240kcal, maar zal hem binnenkort wel eens proberen.

goed bezig jongens 27 pagina's over ennerdzjie drinx, 'bodybuilding'.nl

goed bezig jongens 27 pagina's over ennerdzjie drinx, 'bodybuilding'.nl

Wij zijn nog altijd beter bezig dan de heren in het sigaren topic :D

De blauwe zero uit de schappen van de Jumbo, wat een schande! Verzint Jumbo dit zelf of de fabrikant? De boze suikers moeten toch gematigd worden, waarom dan deze populaire zero vervangen?

Die Mango loco geprobeerd, ik probeer objectief te blijven na deze teleurstelling maar dan nog kan ik hier niet blij mee zijn. Dit is geen energy drink en zou deze zo kunnen verwarren voor een of andere tropical frisdrank als ik niet wist dat het een monster was. Nee, dan maar weer eens naar de Hanos.

Ik drink alleen de zero's / Ultra's, hardcore! :hedbang: Samen met een scoopie PWO met 1,3-DMAA op advies van @RoelvandeNOS.

Zei er iemand sigaar? :sigar:

Terug
Naar boven