Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Het kost als het goed is teveel.. (import rechten etc..)

Plus daarbij komend dat ze in Amerika soms andere zoetstoffen gebruiken welk hier niet zijn goedgekeurd. Monster wordt hier in NL gewoon geproduceerd door the Coca Cola Compagny trouwens..

Denk dat er echt wel markt voor een variety pack is, mits niet 5euro per blik. Dat is een prijs waarvoor ik enkel blikken koop wanneer ik deze een keer wil proberen.
Hoeveel blikken zijn er in totaal? Laten het er 100 zijn.. ik zou hier best eens 300-400 € voor willen betalen
 
Hoeveel blikken zijn er in totaal? Laten het er 100 zijn.. ik zou hier best eens 300-400 € voor willen betalen
Is waarschijnlijk nog te weinig. 3euro per blik is een koopje imo
 
Ik ben benieuwd!
20190316_122348.jpg


Edit, heerlijk! Wel erg duur :o
 
Laatst bewerkt:
Deze heb ik hier nog niet gezien.

Monster punch. Is dan wel geen zero maar goed die mango ook niet.

Screenshot_20190316-143334_Chrome.jpg
 
Hier in Mother Russia hebben ze pas echt sinds enkele weken eindelijk die witte Ultra Zero in de winkel. Daarvoor had je van Monster alleen de gewone versie en die gele Valentino Rossi meuk.

Het is overigens echt dramatisch gesteld met de sugar free energy drinks hier. Behalve die Ultra Zero kom je heel af en toe gewone sugar free Red Bulls tegen, maar dan moet je echt goed zoeken en geluk hebben. Voor de rest heb je wel 7364836 verschillende obscure merken in allerlei verschillende smaken, maar die zijn allemaal met suiker en smaken alsnog verschrikkelijk.

Misschien dat ze over een paar jaar wat meer smaken naar dit deel van de wereld sturen :(
 
4 smaken, 12 blikken totaal 3D energy voor €30 bij predator nutrition met kortingcode 3DLONDON. Ben benieuwd :D

Wou ze ook bestellen maar ik kan postcode niet invoeren, ten minste.. hij pakt hem niet. Hoe is het jou gelukt?
 
Hmm ben toch wel benieuwd naar 3d :rolleyes: Helaas alleen met creditcard betalen, en die coupon code lijkt niet veel te doen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven