AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Burn ben ik al jaren niet meer tegen gekomen in de schappen. Had altijd wel een goede smaak.

Hier in de Duitse supermarkt wel 10+ soorten Monster en 10+ Rockstar. Om mijn B6 laag te houden helaas moeten overstappen op Rockstar, daar zit maar 1,3 mg B6 in een compleet blikje 500ml en hebben diverse zero varianten. Helaas kan niks de blauwe Monster Zero overtreffen, maar deze is in de Nederlandse supermarkten niet meer te verkrijgen. De andere Monster zero's vind ik eerlijk gezegd weinig aan en proef ik geen energy drink smaak.
Welke blauwe zero? Ultra blue? Of de zero variant van het orgineel?

Rockstar had/heeft er ook een paar fijne tussen zitten inderdaad!

Welke blauwe zero? Ultra blue? Of de zero variant van het orgineel?

Rockstar had/heeft er ook een paar fijne tussen zitten inderdaad!

De zero variant van het origineel (met die lichtblauwe letters er dus op) was echt heerlijk en IMO niet te onderscheiden van de originele versie. Wordt die niet meer verkocht in NL? Zou jammer/raar zijn want die was toch ook vrij populair geloof ik

Ik ben overigens ook niet zo'n heel grote liefhebber van energy drinks met allerlei tropical bullshit smaken erin die de traditionele smaak van energy drink verdringen. Ik kan meestal veel meer genieten van een gewone sugar free Red Bull dan van een Monster met fruit punch blablabla smaak erin. Uitzonderingen (zoals Ultra Violet :D) daargelaten.

De blauwe wordt zo ver ik weet in geen bekende supermarkt meer verkocht.
Jumbo heeft ze dom vervangen door die fruitsmaakjes.

Enkele tankstations verkopen hem nog maar niet de bekende retailers. Bij groothandel HANOS etc zijn ze nog wel te koop maar winkels wordt lastig.

Ik bedoel de absolutely zero. Dit was dacht ik de eerste zero variant.

De zero variant van het origineel (met die lichtblauwe letters er dus op) was echt heerlijk en IMO niet te onderscheiden van de originele versie. Wordt die niet meer verkocht in NL? Zou jammer/raar zijn want die was toch ook vrij populair geloof ik

Ik ben overigens ook niet zo'n heel grote liefhebber van energy drinks met allerlei tropical bullshit smaken erin die de traditionele smaak van energy drink verdringen. Ik kan meestal veel meer genieten van een gewone sugar free Red Bull dan van een Monster met fruit punch blablabla smaak erin. Uitzonderingen (zoals Ultra Violet :D) daargelaten.
Ik weet eigenlijk niet of ze de absolutley zero niet meer verkopen, maar bedenk me inderdaad dat ik ehm inderdaad dat ik hem al een tijdje niet heb gezien.

Wat dat betreft zou ik overigens de Lewis Hamilton adviseren. Ook wel echt een energy drink smaak, maar net een tikkeltje zoeter. Wel ~100kcals/500ml, maar dat is het IMO wel waard.

De blauwe wordt zo ver ik weet in geen bekende supermarkt meer verkocht.
Jumbo heeft ze dom vervangen door die fruitsmaakjes.

Enkele tankstations verkopen hem nog maar niet de bekende retailers. Bij groothandel HANOS etc zijn ze nog wel te koop maar winkels wordt lastig.
De action wil nog weleens dit soort blikken verkopen of big bazar en inderdaad bij tankstations staan weleens net wat andere blikken.

Ik weet eigenlijk niet of ze de absolutley zero niet meer verkopen, maar bedenk me inderdaad dat ik ehm inderdaad dat ik hem al een tijdje niet heb gezien.

Wat dat betreft zou ik overigens de Lewis Hamilton adviseren. Ook wel echt een energy drink smaak, maar net een tikkeltje zoeter. Wel ~100kcals/500ml, maar dat is het IMO wel waard.

Moet maar eens een familiebezoek inplannen naar Nederland of Duitsland en me even lekker een weekje lang helemaal klem zuipen met al die zero energy drinks. :p

:)

IMG-20190423-WA0000.jpeg

Smaken een beetje naar kauwgomballen ofzo. Koop ik niet weer.

@Saitek ik zat me ineens te bedenken .... heb jij ooit je bestelling binnen gekregen? :p

Hey @Scoobz0r heb je weleens naar Zevia gekeken en mogelijkheden hiertoe? Die lui beloven al jaren naar Europa te komen, maar dat blijft steeds uit. Het is aan de andere kant van de oceaan overal verkrijgbaar zowat.

Voor mij echt de ultieme graal aangezien ik 99/100 nep gezoete drankjes niet verdraag..

https://www.zevia.com/

Terug
Naar boven