Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Laatste tijd drink ik Gfuel i.p.v. de reguliere blikken energiedrank.
Het is weliswaar toegespitst op gamers, maar de smaak is gewoon erg goed.
Heb er verschillende geprobeerd via een sample pack.
Nadeel is wel dat het van USA naar NL verzonden moet worden en heb elke keer de douanecontrole moeten betalen.
Maar omdat ik de 2 voor de prijs 1 deals aanhoud is het goed te doen.

gfuel_tub_fazeberry.jpg

url

Hey @Scoobz0r heb je weleens naar Zevia gekeken en mogelijkheden hiertoe? Die lui beloven al jaren naar Europa te komen, maar dat blijft steeds uit. Het is aan de andere kant van de oceaan overal verkrijgbaar zowat.

Voor mij echt de ultieme graal aangezien ik 99/100 nep gezoete drankjes niet verdraag..

https://www.zevia.com/
Serieus niet? Niet verdragen als in...klachten? Of vies?

Want denk dat het gros stevia gezoete rommel smerig vind:o

Serieus niet? Niet verdragen als in...klachten? Of vies?

Want denk dat het gros stevia gezoete rommel smerig vind:o

Klopt maagklachten, opgeblazen gevoel etc. Niet waard in elk geval om het dan te drinken. Gelukkig gaat Monster er nog wel in en Pepsi Max Cherry ook.

Stevia rommel noemen in verhouding tot andere zoetstoffen is natuurlijk gewoon lachwekkend :roflol:

Het is erg populair in elk geval en alle met stevia gezoette dranken in NL wel verkrijgbaar vind ik ook uitstekend te drinken, als ze nou die suiker er helemaal uit zouden gooien dan zijn we er wat mij betreft :cool:

Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen als je zo'n suikerfreak bent als jij qua snoep. Dan is stevia idd wat aan de bittere kant voor de zoetekauwen en ben je beter uit bij de bekende E-Nummers voor zoetigheid :)

Ik ook niet hoor, maar bestel ongeveer iedere drie weken en dan gaan er altijd wat blikken bang en monster mee :D
Voor mijn prep had ik een vrij grote bestelling gedaan en toen werd mijn voedingsschema veranderd. Dus toen lag mijn vriezer vol met dingen die ik niet mag eten. Dat ben ik nu geleidelijk aan op aan het maken. :D

Kan je nou ook alleen monsters en bangs kopen? Was toch iets met verplichte vriespunten ofso voordat jullie verzenden

Alleen als je een diepvries product in winkelwagen hebt komt die voorwaarde. Iets niet diepvries zoals blikken kun je dus los bestellen

Terug
Naar boven