ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Op je 11e vader worden. Woon je in Helmond?Snotneus, ik had je vader kunnen zijn.
Als je moeder niet zo lelijk was geweest
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op je 11e vader worden. Woon je in Helmond?Snotneus, ik had je vader kunnen zijn.
Als je moeder niet zo lelijk was geweest
Nou en ga jij je rel met wanna(be) maar voortzetten.
Hij is offline nu, zou ik ook moeten doen. Voor school bezig, anders heb ik later ook een wajong nodigNou en ga jij je rel met wanna(be) maar voortzetten.

Vroeger zat de V&D in dat pand. Nu zit er volgens mij een Duitse keten in. Maar ik zou bij God niet weten welke. Heel misschien weet @SP1988 welke winkel daar nu in zit?

Yup, medikamente die grenze.Vroeger zat de V&D in dat pand. Nu zit er volgens mij een Duitse keten in. Maar ik zou bij God niet weten welke. Heel misschien weet @SP1988 welke winkel daar nu in zit?![]()
Ik heb laatst nog 6 pakjes calve pindakaas repen gehaald voor 1 euro (normaal 3 euro per pakje).Voor een keertje zeker wel, maar ja...die prijs

Voor een keertje zeker wel, maar ja...die prijs
Terwijl ze volgens mij in NL geproduceerd worden..
Vanaf september/oktober officiele monsterkoelkast in de sportschool, gevuld met ultra's.
Manager gaf aan dat de blue enzo internationaal niet goed lopen waardoor er geen plannen zijn om ze in Nederland te introduceren, tegenvaller![]()