MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Wiet met thc rook je voor een bepaald doel, Monster drink ik omdat ik 't oprecht lekker vind en niet persee voor de cafeine maargoed

Ik merk eigenlijk niets van de cafeine in energy drankjes.. Koffie merk ik veel beter gek genoeg. Dus het kan mij eigenlijk gestolen worden. Ik drink alleen Monster Ultra's omdat daarvan amper te proeven is dat het light is, in tegenstelling tot andere lightdranken.
 
Wanneer doen we een challenge? Degene die de meeste blikken achterover kapt binnen 30 minuten krijgen een Monster Baas banner.

...en een harttransplantatie

Had eens een filmpje gezien waar 2 gastjes zoveel mogelijk red bulls achterelkaar probeerden te drinken. Uiteindelijk waren ze helemaal van de kaart met kotsen en hard trillen tot gevolg :hahaha: en ik denk dat je je maagwand er permanent mee kan beschadigen
 
Nieuw werk dus heb je weer mensen die zeggen drink jij die troep? Dat is hardstikke slecht. Ja joh is goed drink jij je thee + suiker 4x op het werk en je 10 peukies maar en val mij niet lastig.
 
Had eens een filmpje gezien waar 2 gastjes zoveel mogelijk red bulls achterelkaar probeerden te drinken. Uiteindelijk waren ze helemaal van de kaart met kotsen en hard trillen tot gevolg :hahaha: en ik denk dat je je maagwand er permanent mee kan beschadigen
Heb ik lang geleden weleens gedaan. Elk 8 blikken en een paar van RB energy shots. M'n copain was gesloopt van de koppijn. :roflol:
 
Wiet met thc rook je voor een bepaald doel, Monster drink ik omdat ik 't oprecht lekker vind en niet persee voor de cafeine maargoed
Eens! Zonder caffeine of iets zou ik het nog steeds drinken..mits de smaak behouden blijft
 
Nieuw werk dus heb je weer mensen die zeggen drink jij die troep? Dat is hardstikke slecht. Ja joh is goed drink jij je thee + suiker 4x op het werk en je 10 peukies maar en val mij niet lastig.
* amen *

Zeiken op eten en drinken is op werk wel echt een dingetje volgens mij
 
* amen *

Zeiken op eten en drinken is op werk wel echt een dingetje volgens mij

Als je niet buff genoeg bent om angst in te boezemen met een enkele blik, dan kan dat wel een dingetje zijn ja :D :windup:
 
Had eens een filmpje gezien waar 2 gastjes zoveel mogelijk red bulls achterelkaar probeerden te drinken. Uiteindelijk waren ze helemaal van de kaart met kotsen en hard trillen tot gevolg :hahaha: en ik denk dat je je maagwand er permanent mee kan beschadigen
Mijn record staat op een hele tray* in ~15uur:roflol: (ik was 15 en had ergens een huis feestje). Geloof dat ik het resterende deel van de nacht niet veel (lees: niet) heb geslapen en enorm buikkramp heb gehad.

* Wel light, want wilde ook toen al niet dik worden..:rolleyes:

Als je niet buff genoeg bent om angst in te boezemen met een enkele blik, dan kan dat wel een dingetje zijn ja :D :windup:
Verdomme:sad:
 
Oke stupid question incoming;

Heeft caffeine smaak?
Ja, bitter als het goed is


 
Het is bitter, maar of je het in een blik monster terug proeft zou ik niet durven zeggen.
 
Bittere smaak is tegenwoordig enorm goed te maskeren met alle verschillende en nieuwe soorten zoetstoffen.
Vroeger had je bijvoorbeeld hydrolisaat eiwit en dat was naturel enorm bitter. Je proefde t overal doorhenen. Dat werd dan dus extra zoet gemaakt met een giga hoeveelheid zoetstoffen. Dat wordt nu nog gedaan maar de zoetstoffen van nu lijken veel beter te maskeren en dus is t nu minder zoet qua smaak.

Maar OT bitter proef je niet meer terug met de huidige zoetstoffen.
 
Iemand een van deze bangs - rockstars ooit gehad? Mening ervan?

Yes:

chrash schijnt die Rockstar revolt killer citrus lekker te vinden. Die mixed berry heb ik laatst zelf op en vond ik geen reet aan to be honest..zeker geen 2.50euro waard!

Ik ben zelf gek op pina colada, dus vind die bang ook wel lekker, die rainbow unicorn is mega zoet, dus als je van zoet houdt, zou ik ehm zeker proberen. Beide heb ik in Amerika regelmatig gedronken.

Wel baal ik dat je me hier op hebt gewezen, want heb zelf killer citrus en frosé rosé nog nooit op..:rolleyes: Al heb ik geen hoge verwachtingen van die laatste..:o
 
* amen *

Zeiken op eten en drinken is op werk wel echt een dingetje volgens mij

Het valt mij vaak op dat die burgerlijke types een energy drink als iets heel extreem beschouwen.

Argument 1 is altijd "al die suikers". Die verbazing op de gezichten als je laat zien dat er niks van suiker in zit. Dan komen natuurlijk nog wat argumenten die voor alle frisdranken gelden met tot slot "maar toch is het slecht".

Zitten ze met hun suikerbom appelsientje met dezelfde smaakversterkers en zuren. Ook vaak de arrogantie waar mee ze je de les even denken te gaan lezen. Die burgerlijke, brave, humorloze types.
 
Het valt mij vaak op dat die burgerlijke types een energy drink als iets heel extreem beschouwen.

Argument 1 is altijd "al die suikers". Die verbazing op de gezichten als je laat zien dat er niks van suiker in zit. Dan komen natuurlijk nog wat argumenten die voor alle frisdranken gelden met tot slot "maar toch is het slecht".

Zitten ze met hun suikerbom appelsientje met dezelfde smaakversterkers en zuren. Ook vaak de arrogantie waar mee ze je de les even denken te gaan lezen. Die burgerlijke, brave, humorloze types.
Haha letterlijk dit. Hier op het werk ook: Drink je nou zo'n heel blik weg, kan toch niet goed zijn? Ik laat dan vervolgens zien dat het zero is zonder enige suikers en kcal en daar snappen ze dan niks van en dan zal het wel zo'n chemische troep zijn. Maar vervolgens zelf hun 8e koffie van de dag pakken met suiker en melk:roflol:. Mensen zijn aparte wezens
 
Back
Naar boven