XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Haha letterlijk dit. Hier op het werk ook: Drink je nou zo'n heel blik weg, kan toch niet goed zijn? Ik laat dan vervolgens zien dat het zero is zonder enige suikers en kcal en daar snappen ze dan niks van en dan zal het wel zo'n chemische troep zijn. Maar vervolgens zelf hun 8e koffie van de dag pakken met suiker en melk:roflol:. Mensen zijn aparte wezens

Haha ja klopt. Wij moeten hun homeopathische middeltjes en hypocriete 8 bakken koffie normaal vinden maar als je iets doet waar ze zelf geen ervaring mee hebben commentaar gaan leveren. Tering hekel heb ik gekregen aan de gemiddelde persoon.

Mocht ik ooit eens ziek worden weet ik zeker dat er gesproken gaat worden dat het door "al die energy drinks" zal komen.
 
Bittere smaak is tegenwoordig enorm goed te maskeren met alle verschillende en nieuwe soorten zoetstoffen.
Vroeger had je bijvoorbeeld hydrolisaat eiwit en dat was naturel enorm bitter. Je proefde t overal doorhenen. Dat werd dan dus extra zoet gemaakt met een giga hoeveelheid zoetstoffen. Dat wordt nu nog gedaan maar de zoetstoffen van nu lijken veel beter te maskeren en dus is t nu minder zoet qua smaak.

Maar OT bitter proef je niet meer terug met de huidige zoetstoffen.

Vroeger waren light producten niet te drinken. Vind nu Cola Zero heel lekker zoet, als je nu echte Cola met suiker proeft smaakt dat eigenlijk niet meer zo lekker zoals je gewend bent.
 
Haha letterlijk dit. Hier op het werk ook: Drink je nou zo'n heel blik weg, kan toch niet goed zijn? Ik laat dan vervolgens zien dat het zero is zonder enige suikers en kcal en daar snappen ze dan niks van en dan zal het wel zo'n chemische troep zijn. Maar vervolgens zelf hun 8e koffie van de dag pakken met suiker en melk:roflol:. Mensen zijn aparte wezens
Altijd als ik laat vallen dat ik 4 blikjes rb wegtik per dag kijken mensen mij aan alsof ik net vertel dat ik dagelijks aan de cocaïne zit en mijn leven op het spel zet.


Laatst iemand met pure ernst, bijzonder geschokt: ben jij echt niet bang dat je vandaag of morgen in het ziekenhuis ligt aan de hartbewaking?

Ga eens dood kut.
 
Ik merkte dat 2 blikken monster en 4 tot 6 koppen koffie per dag voor mij toch iets te veel was.
 
Zie iedereen hier stoer doen met hun favorable CYP1A2 caffeine metabolism gene
 
Ik zelf gebruik ook even wat te veel caffeine.

5 bakken koffie per dag 1 monster en nog een pre-workout met 200mg
Krijg ook gewoon koppijn als ik te weinig binnenkrijg
 
Back
Naar boven