Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lucky you, ik denk dat ik door de hel en weer terug ga...Tbh totaal niet, merk ook echt 0 verschil terwijl ik gewoon normaal/veel cafeïne zoop. Als je dan al die geweldige verhalen las bij Bell Coaching is het voor mij persoonlijk wat teleurstellend. Maar wel weer leuk iets om jezelf even bewust te maken

Ik zie het inderdaad. Misschien op? Anders even contacten via IG. @wayofhealthWay of health had voorheen goedkope monster. Blauw bijvoorbeeld voor 1,20.- per blik meende ik. Nu alles er uit?
Heb ze ook al te vaak in de winkelwagen gehad om vervolgens het niet te willen betalenIn Amerika die Loca Moca op dus ben erg benieuwd naar die Java Salted Caramel maar ik weiger gewoon bijna €4,- neer te tikken voor zo'n kut blik![]()

Ik zie het inderdaad. Misschien op? Anders even contacten via IG. @wayofhealth
En anders is er deze (maar daar komen helaas verzendkosten bij) --> kortingscode INSTAENERGY (10%)
Monster Energy Drink
Monster Energy - de nummer 1 energiedrink uit Amerika. Alle smaken beschikbaar! onder andere te bestellen: Java, Ultra, Musclewww.energycans.nl
Niet de kortingscode gebruikt...?

Lol lees het nu pas

Die ken ik niet! Ben benieuwd of dat wat is!
. Daar gaan er binnenkort nog een aantal van in de bestelling.Er zijn ook wel supers welk paars verkopen..Kleine schop. Via een link van dit topic een week of twee geleden maar eens een traytje blauwe en paarse monster Ultra besteld. Die blauwe vind ik oke, maar dan heb ik net zo lief de standaard ultra's, maar die paarse is echt geweldig. Daar gaan er binnenkort nog een aantal van in de bestelling.
Valt me wel op dat die monsters echt nergens meer te krijgen zijn. Hier in de buurt echt alleen nog maar de witte en de rode qua Ultra's (die ik persoonlijk echt mega ranzig vind) te krijgen bij de super.

De Jumbo in Bloemendaal en de Plus van Ee..Gooi er gewoon lekker een 18+ label op en knal de halve liter blikken weer lekker de super in zou ik zeggen. Zwaar overdreven gedoe IMO.
Ik lees al een tijdje mee en ik meen me te herinneren dat je uit Gouda komt? Ik werk toevallig in Gouda, zijn hier in de buurt supers die Paarse Ultra's verkopen?
Er zijn ook wel supers welk paars verkopen..
Maar doordat mensen het nodig vinden 6 blikken per dag te drinken en daarmee met hartkloppingen in het ziekenhuis komen..worden energydrinks steeds meer in de ban gedaan!
Na AH hoorde ik laatste dat Plus ook al mee ging doen aan die onzin
Ik zie er liever een leeftijdsgrens op komen..