AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Sporadisch als PWO idd, anders niet.
Soms in de cut tegen de honger, werken ze top voor

Daarom zou een cafeïnevrije zero niet mistaan, net als een 200mg cafeine upgrade als 3D
Als PWO vind ik zo iets dus echt niks! En hoger cafeine hoeft van mij niet zo..zonder cafeine zou wel fijn zijn, mits de smaak behouden blijft..
 
Een beetje als Cola Zero Zero.
 
Ja echt, we zijn het gaan kopen toen mijn vrouw zwanger was van de tweede omdat ze dan caffeine afraden en sindsdien vind ik het echt lekker en drinken we het nog steeds.
 
Ja echt, we zijn het gaan kopen toen mijn vrouw zwanger was van de tweede omdat ze dan caffeine afraden en sindsdien vind ik het echt lekker en drinken we het nog steeds.

Is misschien idd voor mij ook eens het proberen waard, savonds wat minder caffeine kan geen kwaad. Zijn ze eigenlijk duurder vraag ik me af?
 
Nee even duur, alleen sinds kort alleen maar in flessen en losse blikjes bij ons te koop ipv in 6 of 9 packs. :mad:
 
Die van pepsi is nog beter, vind ze ook ideaal voor in de avond
Ik slaap nog prima met 2 blikken monster net voordat ik naar bed ga volgens mij:roflol:
 

Mijn Cafeïne tolerantie is nog niet van een dusdanig niveau dat ik niks meer van een blik energy merk. Het zou ook gewoon een mentaal dingetje kunnen zijn, hoewel ik echt niet 2 blikken naar binnen moet gieten voor het slapen gaan. Mijn vriendin kan echt drinken wat ze wil: ze slaapt als een roos:rolleyes:
 
ben benieuwd
IMG-20191129-WA0002.jpeg
 
De energydrink ja, maar Coca Cola zero sugar zero caffeine vind ik de lekkerste cola.

Ja mee eens en merk dat iedereen die regelmatig dit drinkt ook deze mening deelt.
Eerste blikjes als je suiker of light gewent bent zijn even wennen. Nu smaakt een origineel blikje met suiker gewoon smerig.
 
Low calorie(lees energie) energy drink ????????????

De afgelopen 10 jaar geen interesse in energy drinks gehad merk ik :D
Als zelfs jij dit niet wist, kan ik de mensen met commentaar in mijn omgeving eigenlijk ook niks kwalijk nemen.
 
Zag dat AH stopt met die kleine monsters idd. Zoveel meuk in die ene meter assortiment en dan stop je met deze :(

Is het niet gewoon zo dat fabrikanten moeten bieden voor een plekje tussen de schappen? Bij tankstations werkt dit dacht ik wel zo.
 
De afgelopen 10 jaar geen interesse in energy drinks gehad merk ik :D
Als zelfs jij dit niet wist, kan ik de mensen met commentaar in mijn omgeving eigenlijk ook niks kwalijk nemen.

Ik ben bekend met de drankjes ed. maar heb de benaming "energie" nooit begrepen bij calorieloze varianten. Muv van degene die door bepaalde toevoegingen energiedragers vrijmaken (bv cafeïne = > opgeslagen vet).

Vind de benaming energie dus misleidend.
 
Back
Naar boven