XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Redbull gaan verbieden lijkt mij geen goede zet voor een supermarkt. Hypocriet volkje tegenwoordig, de mening van de gemiddelde burger. Want daar doen ze het voor, Ingrid tevreden te stellen zodat ze vaak langs komt. Ingrid wil niet dat er energy in de schapjes ligt, maar meer taart en cola dat is pas gezellig.

Goed punt inderdaad, de hypocrisie:roflol:. De halve liters energy vliegen het assortiment uit, maar ondertussen wel tientallen verschillende soorten sigaretten en shag met de meest verschrikkelijke afbeelding in het schap hebben liggen. Pittig korte Ingrid giet er natuurlijk wel 10 kopjes koffie per dag in op haar werk, want anders is het zooooo'n lange dag:thumbup:
 
Zag dat AH stopt met die kleine monsters idd. Zoveel meuk in die ene meter assortiment en dan stop je met deze :(
 
Zag dat AH stopt met die kleine monsters idd. Zoveel meuk in die ene meter assortiment en dan stop je met deze :(
Dat is al super lang zo bij de appie tenminste hier wel. Koop je toch 3 kleine blikjes lol
 
Low calorie(lees energie) energy drink ????????????
Bijna zero zelfs, zijn er genoeg..

Geen suiker, wel cafeïne, taurine etc.. ;)

Goed punt inderdaad, de hypocrisie:roflol:. De halve liters energy vliegen het assortiment uit, maar ondertussen wel tientallen verschillende soorten sigaretten en shag met de meest verschrikkelijke afbeelding in het schap hebben liggen. Pittig korte Ingrid giet er natuurlijk wel 10 kopjes koffie per dag in op haar werk, want anders is het zooooo'n lange dag:thumbup:
Kut Ingrid!

Zag dat AH stopt met die kleine monsters idd. Zoveel meuk in die ene meter assortiment en dan stop je met deze :(
huh, zijn nu de kleintjes aan de beurt? Maar wel lekker budget energy, redbull en Nocco verkopen...

Volgens mij krijgen ze gewoon geen goede deal met Monster Energy..

Dat is al super lang zo bij de appie tenminste hier wel. Koop je toch 3 kleine blikjes lol
ik las zijn post ook verkeerd.. Lees nog maar eens.
Die kleintjes zijn overigens best chill.. Alleen jammer dat hier in NL daarvan enkel rode en witte ultra zijn en dat ze in verhouding veel duurder zijn.. :mad:
 
Ben gelukkig niet zo van de energy drink :D als ik dat er in giet dan slaap ik een nachtje niet ben ik bang
 
Ben gelukkig niet zo van de energy drink :D als ik dat er in giet dan slaap ik een nachtje niet ben ik bang
Drink nu net mijn 2e
IMG-20191120-WA0011.jpeg
 
Ik heb eens een scoop 5150 op en 2 blikken monster, toen had ik na het trainen een dip daar wordt je naar van
 
Die paarse ook in zero ja? Lekker smaakje is dat
 
Dat is goed nieuws zeg! Die paarse is erg lekker inderdaad. Heb toevallig vorige week voor het eerst een potje pre-workout gekocht (blast van de XXL dus goedkope meuk) maar dat spul is echt niet lekker vergeleken met een blikje energie. Wel een erg lekkere training moet ik zeggen terwijl ik van tevoren erg moe was.
 
Dat is goed nieuws zeg! Die paarse is erg lekker inderdaad. Heb toevallig vorige week voor het eerst een potje pre-workout gekocht (blast van de XXL dus goedkope meuk) maar dat spul is echt niet lekker vergeleken met een blikje energie. Wel een erg lekkere training moet ik zeggen terwijl ik van tevoren erg moe was.

Wie drinkt er nou nog energyblikjes voor de energie..?

P.s. GRAAG MELDEN ALS IEMAND DE NIEUWE BLIKJES HEEFT GEVONDEN Lidl :D.

Danku
 
Back
Naar boven