AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Kon mezelf niet langer bedwingen.

35 euro armer maar ik MOET de nieuwe smaken gewoon testen :p
20200509_170759.jpg

Sowieso ijskoud. Elk blikje gaat 50 minuten de vriezer in voordat ik hem opdrink. :p

Iets in mij zegt me dat jij hier ervaring mee hebt :p

Net uurtje van huis en besef me dat ik een monster heb laten liggen in de vriezer:p wat denk je? Zou die het nog 2 uur overleven of moet ik racen naar huis?
Zonde van me vriezer maar vooral zonde van de monster xD

Kon mezelf niet langer bedwingen.

35 euro armer maar ik MOET de nieuwe smaken gewoon testen :p
20200509_170759.jpg
Toevallig bijna precies dezelfde bestelling binnen gekregen.

Net uurtje van huis en besef me dat ik een monster heb laten liggen in de vriezer:p wat denk je? Zou die het nog 2 uur overleven of moet ik racen naar huis?
Haha redelijk wat ervaring ja, elk blikje gaat de vriezer in. In de winter moet hij korter dan in de zomer. Langer dan een uur kan niet echt, dan begint er al ijs te vormen en is alle prik weg. Ontploffen gebeurt niet zo heel snel, maar je blikje kan je afschrijven. Wordt sprinten dus.

Toevallig bijna precies dezelfde bestelling binnen gekregen.

Haha redelijk wat ervaring ja, elk blikje gaat de vriezer in. In de winter moet hij korter dan in de zomer. Langer dan een uur kan niet echt, dan begint er al ijs te vormen en is alle prik weg. Ontploffen gebeurt niet zo heel snel, maar je blikje kan je afschrijven. Wordt sprinten dus.

Haha nice!! (Dat je bijna dezelfde bestelling hebt natuurlijk / niet dat ik me blikje weg kan gooien)

Welke heb jij er nog bij die ik mis? :)

Ook regelmatig gehad, even in de vriezer voor het werk met als eindstand: ondrinkbaar na het werk :roflol:

Bij de Coop nu 5 smaken monster in het standaard assortiment. Wit, rood, geel, paars en groen!

Jup, gelukkig weet ik inmiddels van alle supers in de omgeving de collectie aan monsters..

20200516_124450.jpg

Niet slecht :)

Terug
Naar boven