- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Paars en wit zijn wel echt goed ja. Ik heb trouwens al die met carbs/sugars nog nooit op. Wat vind je de beste incl. die?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paars en wit zijn wel echt goed ja. Ik heb trouwens al die met carbs/sugars nog nooit op. Wat vind je de beste incl. die?
Nog steeds een zero wat mij betreft. Ultra verveelt nooit, maar de nieuwe fiesta en Rosa zijn ook top.Paars en wit zijn wel echt goed ja. Ik heb trouwens al die met carbs/sugars nog nooit op. Wat vind je de beste incl. die?
Is die cappuchino o.i.d. wat?Nog steeds een zero wat mij betreft. Ultra verveelt nooit, maar de nieuwe fiesta en Rosa zijn ook top.
Qua Java vind ik salted caramel echt top en normale vind ik vaak matig, toch teveel suiker denk. Maar uiteindelijk is afwisseling gewoon chill.. Dus kom maar op in NL met Bang, Reign, 3D en bijvoorbeeld Rockstar
Die kleine espresso's bedoel je?Is die cappuchino o.i.d. wat?
In de VS koop ik meestal Bang, deze is echt goud (wel erg zoet, ondanks geen suiker):
![]()
)Die kleine espresso's bedoel je?
Die bang is echt t*ring zoet inderdaad..net als Rainbow Unicorn.. (en feitelijk alle Bangs..)
Nice

Komt op dezelfde prijs neer als de 0,5l blikken bij de bazarSorry voor eventueel dubbelposten, Monster Original en Ultra (Wit) 355ml voor € 0,85 bij de Action.
![]()
Action Nederland: Kleine prijzen, grote glimlach | Action NL
6000+ producten in decoratie, schoonmaak, verzorging en meer ✓ Voor minder dan je verwacht ✓ Altijd dichtbij. Bekijk ons assortiment op de Action website > | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!www.action.com
Wat betaal je daarvoor bij de Poolse supermarkt?Vandaag bij de Poolse supermarkt geweest. Hebben veel soorten energie drank staan, ga ze eens allemaal uittesten!
Dit pareltje meegenomen vandaag.
![]()
Wat betaal je daarvoor bij de Poolse supermarkt?
Tip: bij de Big Bazar regelmatig voor 1 Euri. Wit en paars ook zeker de moeite waard.
![]()
Monster Energy (Ultra Zero)
Ik voel me nu net zo'n stimjunk als Marvin, maar dat valt best mee. Drink gemiddeld 1 Monster Zero/Ultra per week, maar voor 89 cent (en houdbaar t/m 2020) kon ik het niet laten liggen. #Asoforum.bodybuilding.nl
Whut?