Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Paars en wit zijn wel echt goed ja. Ik heb trouwens al die met carbs/sugars nog nooit op. Wat vind je de beste incl. die?
Nog steeds een zero wat mij betreft. Ultra verveelt nooit, maar de nieuwe fiesta en Rosa zijn ook top.

Qua Java vind ik salted caramel echt top en normale vind ik vaak matig, toch teveel suiker denk. Maar uiteindelijk is afwisseling gewoon chill.. Dus kom maar op in NL met Bang, Reign, 3D en bijvoorbeeld Rockstar

• Like
Waarderingen: BB_
Nog steeds een zero wat mij betreft. Ultra verveelt nooit, maar de nieuwe fiesta en Rosa zijn ook top.

Qua Java vind ik salted caramel echt top en normale vind ik vaak matig, toch teveel suiker denk. Maar uiteindelijk is afwisseling gewoon chill.. Dus kom maar op in NL met Bang, Reign, 3D en bijvoorbeeld Rockstar
Is die cappuchino o.i.d. wat?
In de VS koop ik meestal Bang, deze is echt goud (wel erg zoet, ondanks geen suiker):
1590088093375.png

Is die cappuchino o.i.d. wat?
In de VS koop ik meestal Bang, deze is echt goud (wel erg zoet, ondanks geen suiker):
1590088093375.png
Die kleine espresso's bedoel je?

Die bang is echt t*ring zoet inderdaad..net als Rainbow Unicorn.. (en feitelijk alle Bangs..:roflol:)

• Like
Waarderingen: BB_
Sorry voor eventueel dubbelposten, Monster Original en Ultra (Wit) 355ml voor € 0,85 bij de Action.

Sorry voor eventueel dubbelposten, Monster Original en Ultra (Wit) 355ml voor € 0,85 bij de Action.

Komt op dezelfde prijs neer als de 0,5l blikken bij de bazar

Ideaal in dit weer.

20200528_123449.jpg

Vandaag bij de Poolse supermarkt geweest. Hebben veel soorten energie drank staan, ga ze eens allemaal uittesten!

Dit pareltje meegenomen vandaag.
500

Edit: ik ben verkocht. Ik ga weer Monster drinken als PWO. Waar vallen deze goedkoop te halen, aangezien de Action ze niet altijd heeft...

Laatst bewerkt:
Vandaag bij de Poolse supermarkt geweest. Hebben veel soorten energie drank staan, ga ze eens allemaal uittesten!

Dit pareltje meegenomen vandaag.
1591449882036.jpeg
Wat betaal je daarvoor bij de Poolse supermarkt?
Tip: bij de Big Bazar regelmatig voor 1 Euri. Wit en paars ook zeker de moeite waard.

Wat betaal je daarvoor bij de Poolse supermarkt?
Tip: bij de Big Bazar regelmatig voor 1 Euri. Wit en paars ook zeker de moeite waard.

Een blik Monster kost daar 1,29 euro. De gangbare prijs dus.

De action heeft de witte meestal in de aanbieding voor 90 cent! @BB_

Laatst bewerkt:
Wat een vieze bocht was dit!!:sad:

god***domme Jumbo heeft m'n favoriete Ultra Citron uit het assortiment gehaald.

Terug
Naar boven