- Waardering
- 20.663
god***domme Jumbo heeft m'n favoriete Ultra Citron uit het assortiment gehaald.
Vannacht een baksteen door de ruiten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
god***domme Jumbo heeft m'n favoriete Ultra Citron uit het assortiment gehaald.
Begrijp ik..Niet het Corna virus!!!!!!!
Het Monster Energy virus.![]()
Die gaat er in NL volledig uit. Wordt vervangen door paradise, dus als dat echt je favo is zal ik ergens ( https://www.energycans.nl/nl/ultra-citron-tray.html ) even een tray of wat bestellen..god***domme Jumbo heeft m'n favoriete Ultra Citron uit het assortiment gehaald.
Bron? Had dan de rooie er uit gedaan ofzo.Begrijp ik..
Ach beter het monster virus dan corona
Die gaat er in NL volledig uit. Wordt vervangen door paradise, dus als dat echt je favo is zal ik ergens ( https://www.energycans.nl/nl/ultra-citron-tray.html ) even een tray of wat bestellen..
"Influencers"
Die rode mag van mij wel vervangen worden door Ultra Rosa en als we dan toch bezig zijn, vervang Mango Loco voor Ultra fiesta
Ban.
Yes, goed koud best ok voor de afwisselingIemand deze al op? Zat bij mijn MM bestelling, vind er nogal wat suiker inzitten...
Zou er niet snel een tray van kopen..Je hebt Fiesta nog niet op denk? Dat is Mango loco zonder suiker

Niet in reguliere supermarkten, online prima verkrijgbaarIs Reign al in NL te krijgen? Hier in Duitsland begonnen met een blueberry smaakje, redelijk goed.
Nu de melon mania die is erg goed!
haha, dat kan best met circa 50g suiker

Klopt.Je hebt Fiesta nog niet op denk? Dat is Mango loco zonder suiker![]()

Dan vreet ik liever snoep
toevallig van het weekend bij de jumbo zien staan en meegenomen, opzich wel lekker en volgens mij 60mg cafeïne per 100ml dus wel een goede om als pwo te pakken. Verder ook die punch gepakt maar die is de suikers zeker niet waard. ik blijf bij de ultra red en whiteIemand deze al op? Zat bij mijn MM bestelling, vind er nogal wat suiker inzitten...

Waar had je besteld, energycans?Kunnen er weer even tegenaan. Helaas 5x ultra rose gehad ipv ultra fiesta die ik besteld had.
Bedrijf toch even gemaild want die krengen zijn 3.50 per stuk en vind die rose niet echt lekker t.o.v fiesta!
Ben benieuwd of ze met een passende oplossing komen![]()