Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Keuzestress!!

Het weer vraagt om de fiesta 🌞
20200613_170052.jpg
Waar is dit? Die roze en daarboven ken ik niet. Is anders dan de reguliere blauwe.

Oke bedankt. Ik vind die importwebshops te duur. Ga geen 3,50 voor een blik betalen waar nog verzendkosten bijkomen. Hopelijk kan ik weer snel naar de VS (of UK).

Zeker duur, ik heb ze eenmalig besteld omdat ik zo autistisch ben dat ik nieuwe dingen gewoon MOET proeven. Als je 2 pagina's terug skipt zie je waarom ik nu 10 blikken heb voor dezelfde prijs :)

Zeker duur, ik heb ze eenmalig besteld omdat ik zo autistisch ben dat ik nieuwe dingen gewoon MOET proeven. Als je 2 pagina's terug skipt zie je waarom ik nu 10 blikken heb voor dezelfde prijs :)
Ik zorg altijd dat ik gewicht in mijn koffer over heb als ik naar de VS moet. :grinny:
Productie in Europa zou toch echt eens uitgebreid moeten worden met die smaken. Is de vraag in de VS dan echt zoveel groter?

Ik zorg altijd dat ik gewicht in mijn koffer over heb als ik naar de VS moet. :grinny:
Productie in Europa zou toch echt eens uitgebreid moeten worden met die smaken. Is de vraag in de VS dan echt zoveel groter?
Doe ik ook :D
tip: cream soda diet van dr. pepper. Moet je echt proberen als je de volgende keer daar bent.

• Like
Waarderingen: BB_
Doe ik ook :D
tip: cream soda diet van dr. pepper. Moet je echt proberen als je de volgende keer daar bent.
Doe ik. Thanks. Gewicht gaat wel rap. Meestal koop ik liever kleding (jeans en pantalons) en eten, en hooguit 2 blikken. Als ik daar ben (ben pas 2 x geweest trouwens) drink ik altijd Bang. Cotton Candy of Birthday Cake Bash :heart:

Roze zou grapefruit moeten zijn, las ik
Klopt, zeker geen kersen! Beetje milde variant van ULtra red..In mijn ogen vele malen beter dan Ultra red. Kwestie van (veel) tijd, dan zullen die ook wel regulier in NL te krijgen zijn.

Uiteraard wel weer ten kostte van een ander..want waarom zouden ze ook extra toevoegen..:sad:

@Sanca RKO deze is wel echt goedgekeurd hoor voor een suiker monster!

Ja de Pacific is een topper en nergens anders mee te vergelijken.

De Reign Melon Mania ook, én suiker vrij hoewel die mierzoet smaakt. Ook uniek qua smaak, mijn alternatief voor als de blauwe monsters moeilijk doen.

Klopt, zeker geen kersen! Beetje milde variant van ULtra red..In mijn ogen vele malen beter dan Ultra red. Kwestie van (veel) tijd, dan zullen die ook wel regulier in NL te krijgen zijn.

Uiteraard wel weer ten kostte van een ander..want waarom zouden ze ook extra toevoegen..:sad:

@Sanca RKO deze is wel echt goedgekeurd hoor voor een suiker monster!

Wat vind je nou de allerbeste? Ik heb er nog nooit één met suiker op. Na de contest wellicht eens proberen. :P

Wat vind je nou de allerbeste? Ik heb er nog nooit één met suiker op. Na de contest wellicht eens proberen. :P

Je vroeg het misschien niet aan mij..., maar ik reageer lekker toch :p

Mijn top 3:
-Reign Bleu raspberry
-Monster white ultra
-Monster fiesta ultra of monster mango loco

Terug
Naar boven