AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Als ik cola drink, drink ik het liefst ook echte coca cola. Maar de prijs ervan is de laatste jaren wel echt belachelijk hoog geworden, zelfs in de supermarkt.

Laatst in Scheveningen bij Five Guys, Coca Cola Cherry/Vanilla gehad. Ik heb nog nooit zo iets lekkers gedronken no joke. Hopelijk komt het ooit in de schappen bij de supermarkt in de buurt :scold:

Is dat niet gewoon cherry en vanille 50:50 bij elkaar?

Zag nu dat in de lijst nieuwe producten van jumbo zag ik dat ze cola met marshmallows smaak hebben... :o
Lijkt me :kots:

cola cherry en vanille heb je toch gewoon in zero varianten in de winkels?

Haha dat klopt, maar ik bedoel die combi al in 1 blik of fles. Ik zou als het ware een fles cola cherry en cola vanille kunnen halen, maar ik ben lui en wil het in 1 fles.

Zag nu dat in de lijst nieuwe producten van jumbo zag ik dat ze cola met marshmallows smaak hebben... :o

Deze is erg lekker! Ik heb hem gehad een weekje geleden! Ik had inderdaad ook verwacht dat het op kotsen aankwam, maar dat was echt niet zo. Hij is zoet, maar niet TE. Het is het proberen waard :zuip:

Ons huishouden drinkt vrij veel cola dus Coca Cola of Pepsi wordt dan veelte gek. Ijs koude River cola( die van de Lidl met zwaard etiket toch? Is een van m’n favoriet.
Ik drink zelf ook wel een fles per dag of 2 dagen hoor. En mijn vrouw nog een glaasje of 2.

Maar sinds ik afgestapt ben van de Lidl (freeway) cola drink ik eigenlijk alleen nog maar merk cola en die wissel ik dan af.

Coca cola zero, Pepsi Max, Pepsi max cherry, Pepsi max ginger, Coca cola light en soms ook Pepsi light..
Klopt..River = smerig..

Freeway vond ik voorheen altijd goed te doen:thumbs:
Laatst in Scheveningen bij Five Guys, Coca Cola Cherry/Vanilla gehad. Ik heb nog nooit zo iets lekkers gedronken no joke. Hopelijk komt het ooit in de schappen bij de supermarkt in de buurt :scold:
Ja, dat is briljant hè, dat kan in Amerika in heel veel restaurants ook met sprite.

Zoals al gezegd kun je dat wel zelf maken hoor. Beetje supers afzoeken, maar beide zijn zeker in zero en in fles verkrijgbaar.
Valt ook enorm tegen. Smaakt nauwelijks naar Marsmallow! Die kaneel en kokos variant daarentegen, die zijn erg lekker!:zuip:

Échte marshmallows hebben niet heel veel smaak.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.657
Volgens mij zou de jumbo ook met wat nieuwe zero cola's komen van eigen merk, net even gecheckt en ze hebben nu coconut en kaneel erbij gezet

Heb daar 1 keer gegeten en ik heb alle smaken geproefd van de cola :roflol:

Voor de rest zal ik met die belachelijke prijzen voor een burger nooit meer naar Five Guys gaan lol

Heb daar 1 keer gegeten en ik heb alle smaken geproefd van de cola :roflol:

Voor de rest zal ik met die belachelijke prijzen voor een burger nooit meer naar Five Guys gaan lol

Nee, die prijzen zijn echt belachelijk. Maar die burgers zijn wel echt goud. Had nog nooit bij Five Guys gegeten.

Terug
Naar boven