Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat het om het merk ging en niet XXL variant haha, die ook nog nooit gezien. Kan mij niet herinneren dat ik ‘m heel lekker vond dus dan is een xxl variant ook niet zo interessant voor mij

To be honest vind ik 500ml vaak ook net teveel. In het buitenland hebben ze 330ml monsters, dat is topHet merk is huismerk lidl, die hebben ze altijd in 250ml variant, maar nog nooit de xxl versie![]()
To be honest vind ik 500ml vaak ook net teveel. In het buitenland hebben ze 330ml monsters, dat is top

Goede vraag..Is de roze punch veranderd van look of is dit een nieuwe?!
![]()
Deze smaakt ook naar double dip dus ik denk andere look...
Klopt maar geen zero. Als ik die koop kom ik in de problemenIn de aanbieding bij die grenze, alleen te vinden in oost/noord nederland.
![]()
Gelijk 3 pakken ingeslagen 😁
![]()

Deze zijn heel nice! Met name groen en oranje zijn koud echt top!In de aanbieding bij die grenze, alleen te vinden in oost/noord nederland.
![]()
Gelijk 3 pakken ingeslagen 😁
![]()

Dat zijn de oude hydro's..Klopt maar geen zero. Als ik die koop kom ik in de problemen![]()
Ah de expert heeft gesprokenDeze zijn heel nice! Met name groen en oranje zijn koud echt top!
Dat zijn de oude hydro's..
dan ga ik maandag ook ff langs