MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Dacht dat het om het merk ging en niet XXL variant haha, die ook nog nooit gezien. Kan mij niet herinneren dat ik ‘m heel lekker vond dus dan is een xxl variant ook niet zo interessant voor mij

Dacht dat het om het merk ging en niet XXL variant haha, die ook nog nooit gezien. Kan mij niet herinneren dat ik ‘m heel lekker vond dus dan is een xxl variant ook niet zo interessant voor mij

Het merk is huismerk lidl, die hebben ze altijd in 250ml variant, maar nog nooit de xxl versie :p

49AC35CE-AF89-4B76-8B8C-A759E2D01DDC.jpeg

Gisteren als pwo gedronken, wel oke maar mij iets te zoet

wit is 1.19 bij de lokale Jumbo hier was eerder 1.30

Is de roze punch veranderd van look of is dit een nieuwe?!

20200807_095740.jpg

Als het goed is vervangende look, wat dan onder de juice reeks valt samen met pasific en mango(?). Vind zelf de marketing wel vet met de kleuren ipv alleen het logo

Dat heb je niet goed vrolijke vriend, zero suiker. 11 Kcal per 650ml (volgens het etiket) Kun je met een gerust hart opdrinken. Smaak van monster zero vind ik wel beter ook oa de extra vit b12 mis ik. In deze zit extra vit b3 ,b6 en magnesium, de rest kan ik niet lezen want het etiket is in het Frans...

O oke dan zijn dat andere dacht dat die meer calorieën bevatte

In Emmen zit er ook een geloof ik, Das toch bij jou in de buurt? Ik kreeg bij de kassa te horen dat ze aankomende week ook Monster in de aanbieding hebben maar ze kon niet vertellen welke dat wordt. Zal iig op de site komen te staan. @Skatermarvin Koud drinken is wel een must idd, anders smaken ze lang niet zo lekker. Heb van alle drie de smaakjes 1 warme slok genomen voor een smaaktest geen succes haha. Vanmorgen Een koude blauwe gedronken dat smaakte een stuk beter. Morgen de oranje een proberen en maandag de groene.

Terug
Naar boven