AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

In Emmen zit er ook een geloof ik, Das toch bij jou in de buurt? koud drinken is wel een must idd, anders smaken ze lang niet zo lekker. Heb van alle drie de smaakjes 1 warme slok genomen voor een smaaktest geen succes haha. Vanmorgen Een koude blauwe gedronken dat smaakte een stuk beter. Morgen de oranje een proberen en maandag de groene.
Zitten hier tegenwoordig twee. Een in de oude V&D en naast de Appie zit nu een.

12x :p 5 euro op je muil
20200812_110850.jpg

Mooie prijs!

Zie de hydro's en ook de Ultra black steeds meer in online webshops voor prima prijzen. Ik gok dat deze binnenkort prima in te kopen zijn voor dezelfde prijs als de Nederlandse smaken. Eindelijk van die belachelijke 2,50-4,50 bedragen af, energycans.nl heeft 'm al voor 1,49 bijvoorbeeld.

Zeker een dure hobby :$

Energycans weer! Check die site, allemaal nieuwe smaken en merken!
Dan heb je meer dan alleen de Zero's gekocht denk ik of niet? De Mountain Dew Zero's ken ik niet, maar verder weinig echt nieuws.

Ah, zie dat Rockstar veel meer Zero's heeft dan ik dacht. Maar tbh zelf niet heel fan van het merk qua smaken. En de Thermo met 300MG per blikje is voor mij te overdreven.
Wel de mountain Dew Zero's met wat Ultra black, rose en fiesta maar besteld. Benieuws naar de Mountain en kon de anderen niet laten liggen :emo:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wilde Nocco bestellen via xxl maar dan moet je al voor een 12 pack gaan maar ik ben totaal niet bekend met de smaken :fuu:

Nocco wel lekker! Koop ze wel eens bij de AH to Go omdat ze geen monster meer verkopen daar.. Verschilt wel per blikje (en persoon) of ze echt lekker zijn of maar matig
Welke smaak zat je aan te denken? Bijna elke supermarkt heeft ze tegenwoordig ook behalve Lemon

Nocco wel lekker! Koop ze wel eens bij de AH to Go omdat ze geen monster meer verkopen daar.. Verschilt wel per blikje (en persoon) of ze echt lekker zijn of maar matig
Welke smaak zat je aan te denken? Bijna elke supermarkt heeft ze tegenwoordig ook behalve Lemon
Ik neigde het meest naar tropical.
In België ben ik ze nog nergens tegengekomen.

Terug
Naar boven