- Waardering
- 10.273
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou ons maar weer op de hoogte! Ben zeer benieuwd naar al die rockstars & MD!
Zijn die zero?Gespot in Duitsland vandaag, wist niet dat ze daar rockstar verkopen. Toch best bescheiden gehouden met 4 blikken monster en 4 blikken rockstar
Edit: dacht dat rockstar zero is, maar niet dus
![]()
250 kcal per blik

Ze hebben wel zero varianten (in de duitse supermarkten toch)Gespot in Duitsland vandaag, wist niet dat ze daar rockstar verkopen. Toch best bescheiden gehouden met 4 blikken monster en 4 blikken rockstar
![]()
In de Edeka niet gezien tho. Goed excuus om snel weer heen te gaanZe hebben wel zero varianten (in de duitse supermarkten toch)

(Penny in DE is tha shitIn de Edeka niet gezien tho. Goed excuus om snel weer heen te gaan![]()
heel goedkoop en altijd monster/rockstar)De dichtstbijzijnde Penny is minstens 1 uur rijden. Nogal uit de route, en helemaal voor wat monster. Alhoewel, 1,80 per blik in de Edeka dus opzich(Penny in DE is tha shitheel goedkoop en altijd monster/rockstar)

In penny 1.10 en je krijg 25cent statiegeld terug. Heel veel super lekker bbq vlees ook, gewoon de koffer vol laden en het is zeker de moeiteDe dichtstbijzijnde Penny is minstens 1 uur rijden. Nogal uit de route, en helemaal voor wat monster. Alhoewel, 1,80 per blik in de Edeka dus opzich![]()
)1,10 + 25c? of inclusief statiegeld 1,10?In penny 1.10 en je krijg 25cent statiegeld terug. Heel veel super lekker bbq vlees ook, gewoon de koffer vol laden en het is zeker de moeite
(een fles liquer 43 kost er ook maar 7e)
Incl, indien je je blikjes inlevert dus <1e (voor sommige varianten)
Stap direct in de auto!Incl, indien je je blikjes inlevert dus <1e (voor sommige varianten)
Reign hebben ze daar ook, maar die is 1,8 (-25cent
)Daar verbaas ik me wel elke keer weer over wanneer ik in Duitsland ben, hoe goedkoop de drank is. Zal het onthouden, worth a try om eens heen te gaan. Roadtrip!!!In penny 1.10 en je krijg 25cent statiegeld terug. Heel veel super lekker bbq vlees ook, gewoon de koffer vol laden en het is zeker de moeite
(een fles liquer 43 kost er ook maar 7e)

Dat zijn alle recovery's..
Rockstar is alles behalve zero..vandaag zou 1 blik meer zijn aan suiker dan mijn totale carb intakeGespot in Duitsland vandaag, wist niet dat ze daar rockstar verkopen. Toch best bescheiden gehouden met 4 blikken monster en 4 blikken rockstar
![]()

Gister weer 2 Reigns op..blijft toch niet mijn ding qua smaakReign hebben ze daar ook, maar die is 1,8 (-25cent)
![]()

Ik vind ze voor die prijs ook tegenvallen, niet slecht maar monster heeft betere smaken en is goedkoperGister weer 2 Reigns op..blijft toch niet mijn ding qua smaak![]()
Klinkt heftig, cut leef aka kut leef. Let zelf atm niet op m’n kcals, maar zo laag in carbs is echt een hell. Heb eens een week low carb gedaan, een keer en nooit weerRockstar is alles behalve zero..vandaag zou 1 blik meer zijn aan suiker dan mijn totale carb intake![]()